Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایرانشهر گفت: دفتر تبلیغات اسلامی باید در هر جایی که احساس شد خلاء و نیاز می باشد چه از لحاظ فرهنگی، آموزشی ورود کند و آن نیاز را مرتفع سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی در مراسم معارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در ایرانشهر بیان داشت:  اقدامات و فعالیتهای موثری را حجت الاسلام والمسلمین میرخانی در زمان تصدی سرپرستی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق انجام داد که خود بنده شاهد این امور بودم و از تلاشهای ایشان قدردانی و امیدواریم حجت الاسلام والمسلمین سجادی با ادامه فعالیتهای انجام شده منشاء خدمات خیر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه وجود دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق را مایه مباهات دانست و از فعالیت های صورت گرفته توسط این شعبه تقدیر نمود و بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق از ابتدای تاسیس در این منطقه و به مرکزیت ایرانشهر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مفیدی را در منطقه انجام داده است که این امر سطح توقع را از طلبه جهادی که ریاست این شعبه را متقبل شده است بالا می برد.

 

امام جمعه ایرانشهر ضمن قدردانی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که به یک نیروی جوان و بومی منطقه اعتماد داشتند تصریح نمود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آن هم در زمان گام دوم انقلاب به یک نیروی جوان و جهادی میدان داده است و حجت الاسلام والمسلمین سجادی که فرزند این منطقه می باشد را به ریاست شعبه جنوب شرق برگزیده که این امر بسیار مهم و مفید می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین بزمانی  در پایان مسئله محوری و نیاز سنجی را از فعالیت های مفید دفتر تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی باید در هر جایی که احساس شد خلاء و نیاز می باشد چه از لحاظ فرهنگی، آموزشی ورود کند و آن نیاز را مرتفع سازد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک و ابلاغ سلام نمایده ولی فقیه  در استان کرمان  و همچنین حجت الاسلام والمسلمین باقر بیگ که بدلیل برخی مشکلات و  تداخلات برنامه ای نتوانسته بودند در این مراسم شرکت کنند این انتخاب را بسیار شایسته دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و ادرات تابعه در مناطق جنوب شرق این آمادگی را دارند که از هیچ اقدام و کمکی به دفتر تبلیغات اسلامی و شعبه جنوب شرق کوتاهی نکنند و امیدواریم تعاملات بیش از پیش در همه زمینه ها  صورت پذیرد.

 

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین سجادی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق نیز با تشکر و قدردانی از حضور همه مهمانانی که از شهرستان و استان های همجوار در این مراسم شرکت کردند اظهار داشت: از اینکه دفتر تبلیغات اسلامی به اینجانب اعتماد نمودند و این وظیفه خطیر را به بنده محول کردند قدردان و خداوند را سپاسگذارم و از خداوند متعال می خواهم که مرا در این راه یاری نماید.

 

رئیس جدید شعبه جنوب شرق  ضمن تشکر از مدیران گذشته تعامل بیشتر با ادارات و نهاد ها را از برنامه های آتی خود دانست و تصریح کرد: تعاملات با دستگاه ها ی دولتی و نهاد های حوزوی  را بیش از پیش گسترش خواهیم داد تا بتوانیم در منطقه اقدامات شایسته ای به سود مبلغین، طلاب، روحانیون  و مردم انجام دهیم.

 

وی دوران تصدی مسئولیت و خدمت به مردم را از فرصت هایی برشمرد که خداوند به انسان ها عطا می کند و سپس بیان کرد: اگر خدمتگزاری ها به خاطر کسب رضایت الله متعال باشد قطعا پیروزی و کامیابی را بدنبال خواهد داشت و کسانی که از فرصت خدمتگزاری استفاده بهینه نکنند در روزی که یکی از نام های آن"یوم الحسره" است غم و اندوه بیشتری خواهند داشت.

 

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین میرخانی سرپرست سابق این شعبه در زمان تصدی امورات، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا سجادی به سمت رئیس جدید این شعبه معرفی شد.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: طلبه جهادی نیروی جوان انقلابی تبلیغات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق حجت الاسلام والمسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفر‌های رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفر‌هایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

نقطه اشتراک تمام سفر‌های استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفر‌های رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفر‌های غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدار‌های مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان