Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم یکپارچه سازی شرکت مخابرات ایران که با حضور محمودزاده، رئیس هیات مدیره، سلطانی، مدیرعامل شرکت، و جمعی از اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت مخابرات ایران برگزار شد، پروژه GIS در شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از پروژه‌های زیرساختی حوزه ارتباطات و مخابرات راه اندازی و بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سلطانی در این مراسم با اشاره به اهمیت بهره برداری از پروژه GIS گفت: اهداف بسیار ارزشمند و با اهمیت در شبکه مخابراتی کشور شامل شناسایی بخش‌هایی از شبکه مخابراتی کشور که تا چند ماه آینده نیازمند تغییر اساسی هستتند، با استفاده از این سیستم مشخص و معلوم می‌شود. همچنین، نسبت میزان ترافیک مخابراتی و میزان پراکنش آنتن‌های راه دور به ترافیک، محاسبه می‌شود.

وی افزود: با استفاده از GIS، در شبکه مخابراتی در بازه‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت، بهترین مسیر برای ایجاد یک خط انتقال جدید مانند فیبر نوری با استفاده از لایه‌های اطلاعاتی مربوط به توپوگرافی منطقه، راه‌های ارتباطی، خطوط مخابراتی و همچنین شرایط جغرافیایی که بهترین محل برای انجام تغییرات مخابراتی است، نمایش داده شده و در اختیار مجموعه شبکه و فناوری اطلاعات قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در تشریح مزایای استفاده از سیستم GIS گفت: از جمله کاربرد‌های مهم GIS، شناسایی افزایش جمعیت یا امکانات در یک منطقه خاص، یا محدوده‌ای در شهر است که با استفاده از آن می‌توان نیازسنجی مخابراتی برای تامین امکانات مخابراتی را در یک منطقه یا محدوده خاص انجام داد.

مهندس سلطانی با اشاره به اهمیت این پروژه، در پایش شبانه روزی وضعیت شبکه و تقدیر از هیات مدیره در حمایت از راه اندازی این پروژه زیرساختی مهم گفت: جامعه متخصصین مخابرات در آینده شاهد تغییرات جهشی در بحث خدمت رسانی به مردم و توسعه بخش فنی خواهد بود.

از جمله کاربرد‌های مهم GIS، شناسایی افزایش جمعیت یا امکانات در یک منطقه خاص، یا محدوده‌ای در شهر، است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تاکید کرد: استفاده بهینه از مزایای سامانه GIS نیاز به هم افزایی کامل بین بخش‌های ستادی و مناطق مخابراتی در سراسر کشور دارد که با استفاده از آن حداکثر همگرایی لازم برای بهینه سازی سیستم GIS ایجاد شده و در نتیجه یک امکان مفید در مسیر خدمت رسانی به مشتریان و تحقق رضایتمندی در سطح کشور از سرویس‌های مختلف شرکت مخابرات ایران میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید

فقط آوردن فناوری مهم نیست، باید برای مصرف کننده هم کاری کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران شرکت مخابرات ایران شبکه مخابراتی کشور شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث‌ شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود