Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:20:35 GMT

ماهانه 3000 پرونده در کرمانشاه به سازش ختم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۵۴۷۹

ماهانه 3000 پرونده در کرمانشاه به سازش ختم می‌شود

ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد مصلحین در استان کرمانشاه گفت: ماهانه حدود سه هزار پرونده توسط ستاد مصلحین در کرمانشاه به سازش کشیده می شود.

محمد جمال حسین زاده امروز(20 اسفند) در حاشیه افتتاح دفتر ستاد مصلحین دانشگاه های استان کرمانشاه در دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران، به تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر ایجاد صلح  و سازش در پرونده های قضایی اشاره کرد و گفت: در این راستا راه اندازی ستاد مصلحین را به منظور ایجاد صلح  و سازش بین مردم در دستور کار قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کرمانشاه را از استان های پیشگام در ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی دانست و اظهار کرد: از اواخر سال گذشته ستاد مصلحین را در مرکز استان و همه شهرستانها راه اندازی کردیم تا در کنار ظرفیت شوراهای حل اختلاف، در جهت حل اختلافات بین اقشار مختلف مردم بصورت مردمی اقدام کنند.

دبیر ستاد مصلحین استان کرمانشاه با بیان اینکه ستاد مصلحین ماهانه حدود سه هزار پرونده را در استان به سازش ختم می کند، اضافه کرد: سازش در این تعداد پرونده باعث می شود تا در طول سالانه بطور متوسط 120 هزار نفر از تعداد مراجعین به دستگاه قضایی استان کم شود و فرصتی را در اختیار قضات قرار دهد تا سریعتر به پرونده های قضایی رسیدگی کنند.

وی در ادامه به راه اندازی اولین دفتر ستاد مصلحین خارج از دادگستری ها در دانشگاه آزاد کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این دفتر قرار است برای ایجاد سازش در پرونده های قضایی مربوط به دانشگاهیان که هر دو طرف دعوا یا یکی از طرف های دعوا از دانشگاهیان استان باشند، اقدام کند.

حسین زاده دانشگاهیان و دانشجویان را قشری فرهیخته دانست و گفت: قطعا چنین قشری دارای یک شان ویژه هستند و باید هنگامی که مشکلی قضایی برای آنها ایجاد می شود، شانیت آنها حفظ شود و کمتر در مراجع قضایی در رفت و آمد باشند.  

وی همچنین  از برنامه ریزی برای راه اندازی ستاد مصلحین در سایر نهادها و دستگاه ها خبر داد و گفت: در نظر داریم ستاد مصحلین را در آموزش و پرورش و دیگر ادارات نیز راه اندازی کنیم تا همه مردم را به سمت حل و فصل اختلافاتشان از طریق سازش سوق دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه صلح و سازش استانی اجتماعی پرونده های قضایی ستاد مصلحین راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد دستگاه‌های MRI استان کرمانشاه برای ارائه خدمات به بیماران به پنج دستگاه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه ، قباد محمدی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه MRI نسل جدید در مرکز درمانی امام رضا(ع) کرمانشاه، راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: از وجوه تمایز این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، نیاز نداشتن به تزریق متناوب هلیوم و این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه نیز ۵۰ میلیارد تومان است.

محمدی اضافه کرد: با راه‌اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان کرمانشاه جهت ارائه خدمات به بیماران به پنج دستگاه رسید.

کد خبر 751100

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟