Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یونس عزیزی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان راهیان نور کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با آغاز انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی با تمام توان خود سعی در سرنگونی انقلاب اسلامی داشت و جنگ تحمیلی یکی از برنامه‌های آنان برای نابودی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: شهدای گرانقدر با روحیه عاشورایی خود از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرده و امروز انقلاب اسلامی به الگویی برای سایر کشورهای آزادی خواه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند مناطق عملیاتی دفاع مقدس و اردوی راهیان نور یک گنج تمام نشدنی است و باید از این فرصت برای آشنایی نسل جدید با ایثار و فداکاری‌های شهدا استفاده کرد.

عزیزی بیان کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از کرمانشاه آغاز و با عملیات غرورآفرین مرصاد به پایان رسید.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه با فراهم کردن زیرساخت‌ها هم اکنون با پنج یادمان پاوه، مرصاد، مطلع الفجر، شهید بهشتی قصرشیرین و بازی دراز به قطب راهیان نور کشور تبدیل شده است.

رئیس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: از اردیبهشت تا اسفند سال ۹۸ و قبل از شیوع ویروس کرونا یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کرده‌اند.

عزیزی خاطر نشان کرد: همچنین در سالروز عملیات بازی دراز در سال ۱۳۹۸، ۲۹ هزار و ۶۱۶ نفر به مدت ۲ روز در از یادمان عملیات بازی دراز دیدن کرده‌اند.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش آموزی تاکید کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام شده‌اند که ۱۳ هزار نفر از آنان در اردوهای ۲ روزه از مناطق عملیاتی دیدن کرده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا اردوهای راهیان نور متوقف نشده است، تصریح کرد: با کمک دوستان در آموزش و پرورش اردوهای راهیان نور در شبکه شاد راه اندازی شده و در روز ۱۶ اسفند که به یادمان عملیات مرصاد اختصاص پیدا کرده بود بیش از ۴۵ هزار نفر از دانش آموزان از آن بازدید کردند.

رئیس سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم کرمانشاه افزود: همچنین در روز ۱۸ اسفند بیش از ۱۲۰ هزار نفر در شبکه شاد از برنامه یادمان پاوه دیدن کرده و امروز برنامه یادمان بازی دراز پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: جشنواره رهاورد نور در سال ۹۸ آغاز شد اما به دلیل بیماری کرونا اختتامیه آن برگزار نشده است و در سال آینده به صورت حضوری یا مجازی از ۵۰ برگزیده استانی این جشنواره تقدیر خواهد شد.

عزیزی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره رهاورد نور سال ۹۹ در سایت مرصاد یار ثبت نام کرده و آثار خود را در قالب‌های اعلام شده بارگذاری کنند.

کد خبر 5166710

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه اردوهای راهیان نور شبکه شاد سپاه حضرت نبی اکرم ص کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهدا عملیات مرصاد ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان شیراز شیوع کرونا انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل عکس استانها انتخابات 1400 شهرستان کرج بیرجند همدان انقلاب اسلامی مناطق عملیاتی هزار نفر راهیان نور بازی دراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو

علی چاله چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به هشدار‌های هواشناسی جهت بارندگی‌های سنگین گفت : ضرورت دارد، کشاورزان استان جهت حفظ تولید مزارع غلات خود، مبارزه با زنگ زرد غلات را در شرایط آب و هوایی مناسب جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی مناسب و با توجه به رطوبت مزارع ناشی از این بارندگی ها، مبارزه فوری با زنگ زرد و سایر بیماری‌های گیاهی در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری و معتدل در تمام مزارع در معرض خطر انجام شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: در مناطق سردسیر مانند دالاهو، کنگاور و سنقر نیز کشاورزان باید ضمن بازدید‌های دقیق، مزارع دیم متراکم و مزارع آبی در معرض خطر را سمپاشی کنند تا خطر طغیان و خسارت زنگ و سایر بیماری‌های گیاهی در استان در مراحل رشدی حساس گندم و جو مرتفع شود.

چاله چاله با تاکید بر اهمیت مبارزه با آفات مزارع غلات گفت: کشاورزان استان علاوه بر مبارزه با زنگ زرد لابد برای افزایش محصول خود ضمن بازدید دقیق مزارع و رعایت مبارزه نرم با پوره سن غلات در مناطق گرمسیر و با سن مادر در مزارع مناطق معتدل و سردسیر استان را مورد توجه کامل قرار دهند.

وی از کشاورزان استان کرمانشاه خواست مبارزه محافظتی با برق زدگی نخود را در مزارع دارای آلودگی با جدیت دنبال کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو