Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:55:56 GMT

پاداش قهرمانان ۹۷ و ۹۸ پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۹۲۶۳

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه مشترک رییسان فدراسیون های ورزشی به ریاست مسعود سلطانی فر امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، در این جلسه ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم به میهمانان خطاب به رییسان فدراسیون های ورزشی گفت: از همراهی و مشارکت شما در فعالیت های مشترک در طول سال ۹۹ سپاسگزار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرزیان با اشاره به این موضوع که معاونت توسعه مدیریت و منابع در ۱۲ بخش برای تامین هزینه ها تلاش کرده است، اظهار کرد: امروز آخرین مرحله پرداختی ها به فدراسیون ها انجام شد. بدین ترتیب ۸۰ تا ۹۰ درصد از منابع تخصیص داده شده، پرداخت شد. در مجموع ۵۲ میلیارد بابت پاداش های قهرمانان که باقیمانده از سال ۹۷ و ۹۸ است، پرداخت شد.

وی افزود: تاکید ما به فدراسیون‌ها بر توجه به دو موضوع مالیات بر ارزش افزوده، اظهارنامه مالیاتی و عملکرد مالی است. از همه فدراسیون ها تقاضا داریم با توجه به این دو فاکتور و با توجه به آخرین پرداختی وزارت ورزش و جوانان گزارش های مالی خود را هر چه سریعتر به معاونت توسعه مدیریت و منابع ارسال کنند.

فرامرزیان در پایان از تسویه حساب با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که رخ داده، تسویه حساب بخشی از موارد مالی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ژاله فرامرزیان پاداش قهرمانان فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی

دریافت 20 MB کد خبر 6094008

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی