Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان اساسنامه پیشنهادی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور را برای بررسی و تصویب، به هیات دولت ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به موجب ماده (۶) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با هدف تکریم و حمایت از قهرمانان، پیشکسوتان، نابینایان و ناشنوایان، معلولان و جانبازان ورزشی دارای عناوین قهرمانی المپیک و پارالمپیک، جهانی، آسیایی، پاراآسیایی و ملی غیرشاغل و فاقد درآمد مستمر و مشخص، در فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی با استفاده از منابع و امکانات موجود قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین براساس ماده مذکور، مقرر شده اساسنامه صندوق توسط وزارت ورزش و جوانان تهیه و ظرف مدت ۶ ماه پس از لازم‌الاجراء شدن قانون، به تصویب هیأت وزیران برسد.

هدف از تشکیل صندوق یاد شده، حمایت و پشتیبانی سازمان یافته موثر و مستمر از اعضا و نیز همه اشخاص تأثیرگذار در اعتلاء، توسعه و ترویج ورزش و همچنین ایجاد یکپارچگی و ساماندهی همه اقداماتی است که به عنوان حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در راستای حفظ و ارتقاء جایگاه اجتماعی و فرهنگی ایشان از طریق فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و ارایه تسهیلات مالی و بیمه‌ای و غیره صورت می‌گیرد.

بر این اساس و در اجرای ماده (۶) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، این وزارتخانه اساسنامه پیشنهادی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور را برای مراحل بررسی و تصویب، به دولت ارایه کرده است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه هیات دولت هیات دولت دولت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس