Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:46:15 GMT

بالاخره توئیتر برای TweetDeck آستین بالا زد!

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۱۵۸

بالاخره توئیتر برای TweetDeck آستین بالا زد!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کیوان بیک پور مدیر محصولات توئیتر گفت: توئیتر به طور فعال در حال کار بر روی "تعمیر اساسی" بخش TweetDeck خود است. این سرویس به شما امکان می‌دهد فهرست و موارد دلخواهتان را در ردیف‌های عمودی که به آسانی قابل خواندن است، تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین توئیتر قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه به اشتراک بگذارد. TweetDeck به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین برنامه‌های مدیریت حساب شخص ثالث برای این پلتفرم، سال‌ها شاهد تغییرات زیادی در زمینه طراحی و تغییرات عمده ویژگی‌ها نبوده است.

این سرویس ۱۲ سال پیش ایجاد شده و در سال ۲۰۱۱ توسط توئیتر خریداری شد و کم و بیش هنوز همان نمایشگر شبکه‌ای عمودی قدیمی برای خوراک‌های مختلف توئیتر است. به طور عمده، توئیتر توابع جدیدی را اضافه کرده است که به وب سایت اصلی و برنامه‌های تلفن همراه خود افزوده شده است و در عین حال طراحی اصلی TweetDeck را نسبتاً ثابت نگه داشته است.

وقت تغییر برای TweetDeck رسید

اما اکنون به نظر می‌رسد که وضعیت این پلتفرم در حال تغییر است. انگار بیک پور و تیم محصولات توئیتر، تشخیص داده‌اند که اخیراً به TweetDeck توجه زیادی نداشته‌اند و آن‌ها به طور فعال در حال کار بر روی توئیت دسک جدیدی هستند که قصد دارند اواخر امسال به نمایش بگذارند.

این بخشی از تلاش گسترده برای بهبود ابزار‌های توسعه دهنده توئیتر و ترمیم روابط آن با سازندگان برنامه است، چون در مورد توئیت دسک یک جدال طولانی مدت بین توئیتر و جامعه توسعه دهندگان نرم افزار است. شایان ذکر است پاسخ مدیر محصولات توئیتر مشخص نمی‌کند که آیا TweetDeck جدید امسال منتشر می‌شود یا فقط برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا این TweetDeck جدید از یک طراحی بصری تازه برخوردار است یا ویژگی‌های جدید دارد یا هر دو. همچنین اینکه آیا توئیتر قصد دارد در نهایت برای توئیت دسک هزینه کند یا نه، که این مورد هم جای بحث دارد. گزارش بلومبرگ ماه گذشته گفت که این شرکت در حال بررسی نسخه پولی TweetDeck است که این کار می‌تواند توئیتر را در شرایط بهتری قرار دهد.

این فرم جدید در هر شکلی که باشد، برای کاربران قدیمی توئیت دسک، که منتظر یک تغییر هستند، مثل یک هوای تازه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

انتشار توئیت صوتی قابلیت جدید توئیتر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شرکت توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی ۲۳۰۰ دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟