Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:04:45 GMT

این 3 مرد به بیکارها هم رحم نکردند + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۵۳۹

این 3 مرد به بیکارها هم رحم نکردند + عکس

اعضای یک باند کلاهبرداری به بهانه کاریابی در شرکت های دولتی و خصوصی دست به کلاهبرداری از طعمه هایشان می زدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "غلامرضا صالحی" رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران گفت: روز گذشته شخصی با مراجعه به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران، گزارشی را در خصوص کلاهبرداری و فعالیت های غیرمجاز چند فرد که خود را از مدیران یک موسسه کاریابی مجاز معرفی کرده اند، بازگو و عنوان داشت؛ این افراد با ترفند جذب اعتماد مشتریان و وعده استخدام آنها در بهترین شرکت های خصوصی و دولتی در نقاط مختلف شهر تهران، اقدام به کلاهبرداری و دریافت مبالغ هنگفتی از افراد جویای کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاهبرداری به بهانه کاریابی

وی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت ، وارد عمل شدند، افزود: در تحقیقات اولیه صحت اظهارات فرد شاکی بررسی و مشخص شد، این افراد کلاهبردار به صورت کاملا حرفه ای و هماهنگ با تبلیغ در سایت دیوار و فضای مجازی و جذب افراد جویای کار با ترفندهای مختلف برای رسیدن به اهداف شوم خود پس از برقراری تماس با مشتریان، مبالغی را به عنوان بیعانه و حق الزحمه در ازای استخدام و معرفی به شرکت های خصوصی و دولتی از آنها اخذ می کنند اما زمانی که فرد به محل اعلامی مراجعه می کرد نه تنها استخدامی در کار نبود بلکه به بهانه های مختلف مبالغ واریزی آنها نیز به حسابشان عودت داده نمی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل شدن بررسی های پلیسی، نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازداشت متهمان و پلمب تمام مراکز و دفاتر مربوطه صادر شد.

بازداشت کلاهبرداران حرفه ای در تهران

صالحی، اظهار داشت: در نهایت غروب روز گذشته با انجام اقدامات فنی، مأموران پلیس موفق شدند 3 نفر از اعضای این باند کلاهبردار که در یک مکان غیرمجاز در حوالی خیابان مازندران تحت عنوان موسسه کاریابی و بدون اخذ مجوزهای قانونی مشغول به فعالیت بودند، دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به چندین فقره کلاهبرداری از طریق شرکت کاریابی صوری اعتراف کردند.

صالحی در پایان، با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند،تأکید کرد: افراد جویای کار برای پیدا کردن کار به شرکت های کاریابی مجاز مراجعه کنند و از پرداخت وجه نقد پیش از معرفی به شرکت های معتبر خودداری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلاهبرداری کاریابی سایت دیوار کلاهبرداران کلاهبردار کلاهبرداری اخبار حوادث کلاهبرداری طعمه عکس مرد شرکت کاغذی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران جنایت تجاوز عکس کرونا دختر قتل قیمت بازیگر سینما و تلویزیون فیلم پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری تحت عنوان جعل اسناد خودروی کامیون تریلی و بارگیری میلگرد از شرکتی واقع در نظرآباد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد مطرح کرد: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در شهرستان اشتهارد شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و تریلی حامل بار را نیز توقیف کردند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل اسناد خودروی تریلی اقدام به اخذ بارنامه از باربری و با مراجعه به شرکت اقدام به بارگیری میلگرد کرده و در نهایت بارها را به مقصد تحویل نداده بود، افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی نظرآباد به کلاهبرداری خود مبنی بر دریافت غیرمجاز میلگرد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

کد خبر 6089888

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟