Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی بزرگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: پلیس در طرح استقبال از بهار با استقرار در معبرهای شلوغ درون‌شهری  به تسهیل عبور و مرور شهروندان و رفع مشکلات ترافیک کمک می‌کند.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی رانندگی با همکاری دیگر ماموران پلیس  با تعداد کافی نیروی انسانی در طرح استقبال از بهار تا پایان اسفند برای برقراری نظم و امنیت در جامعه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش ترافیک معابر شهری، تعامل بیشتر بین پلیس راهور و زیرمجموعه های حمل و نقل درون شهری برای مدیریت ترافیک و روان سازی آن و افزایش نظم و انضباط در عبور و مرور کمک کننده است و باید این نکته مهم بیش از پیش مورد توجه باشد.

بزرگی خاطرنشان کرد: پارک‌ دوبل خودروها در حاشیه خیابان، توقف خودروهای شخصی در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و محل‌های توقف ممنوع و نیز مدیریت هوشمند عبور و مرور در تقاطع ها، تاثیر مهمی در کاهش ترافیک در روزهای پایانی سال دارد.

وی تاکید کرد: شهروندان تا جای ممکن از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند و خودروهای خود را در پارکینگ هایی که به همت شهرداری ها تعبیه شده،متوقف و از پارک خودرو در معابر عمومی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت کامل قوانین و مقررات، از آنان خواست:با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی یاری کنند.

به گزارش ایرنا، سمنان یکی از پهناورترین استان‌های ایران است و مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر این استان، شهر سمنان است.

بر اساس نتایج آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ جمعیت استان سمنان  ۷۰۲ هزار و ۳۶۰ نفر است.

برچسب‌ها سمنان پلیس راهور ناجا حمل و نقل درون شهری امنیت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان پلیس راهور ناجا حمل و نقل درون شهری سمنان پلیس راهور ناجا حمل و نقل درون شهری امنیت انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح این شهر توسط مدیریت شهری خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان استمرار دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سمنان، افزود: عملیات خاک‌برداری، نصب جداول در معابر و احداث خیابان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در بلوار سفیر و تسطیح خیابان‌های این طرح در شهرک کوهسار در حال انجام است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: احداث معبر در شهرک بهارستان، اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان نهضت، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی، جدول‌گذاری در شهرک ۲۳ هکتاری، ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌راه امام (ره)، ساخت پله‌های ارتباطی در مجموعه تفریحی گردشگری استخر زاوقان، آسفالت دوربرگردان در بلوار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ایجاد معبر و جدول‌گذاری در چهارراه ورزش توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان در روزهای اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: عملیات عمرانی مرحله نهایی بتن‌ریزی کوله غربی تقاطع پل بلوار فدک به میدان حسن‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 747883

دیگر خبرها

  • اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود