Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@11:04:35 GMT

آرزوی یک بازیگر برای روز جهانی تئاتر

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۲۵۳۷

آرزوی یک بازیگر برای روز جهانی تئاتر

هر سال چند هفته پیش از فرا رسیدن روز جهانی تئاتر - ۲۷ مارس - پیام این روزِ ویژه توسط "انستیتو بین‌المللی تئاتر" منتشر می‌شود. نگارنده این پیام‌ها معمولا چهره‌هایی شاخص در تئاتر جهان هستند که به انتخاب این انستیتو چنین مسئولیتی را پیدا می‌کنند و پیام روز جهانی تئاتر سال ۲۰۲۱ را که همزمان است با هفتم فروردین ۱۴۰۰ و روز ملی هنرهای نمایشی، هلن میرن - بازیگر سرشناس انگلیسی - نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

هلن میرن یکی از بازیگران مطرح و شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون دنیا است که تا کنون جوایز مختلفی را از معتبرترین رویدادهای جهان کسب کرده است. جایزه اسکار در سال ۲۰۰۷ و نیز جایزه بفتا، تونی و الیویر بخشی از موفقیت‌های این بازیگر است. او بازی روی صحنه تئاتر را با نقش «کلئوپاترا» در تئاتر ملی جوانان آغاز کرد و بعد از آن به کمپانی رویال شکسپیر پیوست. میرن پس از چهار سال فوق‌العاده در این کمپانی، مسیر کاری خود را با همکاری با کمپانی پیتر بروک تغییر داد. 

این بازیگر در پیام کوتاه خود برای روز جهانی تئاتر نوشته است: 

«روزهای بسیار سختی بر اجرای زنده تئاتر گذشته است و نیز بر هنرمندان، تکنسین‌ها و همه صنعتگرانی که در یک حرفه‌ی مملو از تزلزل و بلاتکلیفی با اوضاع دست و پنجه نرم کرده‌اند.

 و شاید همین تزلزل همیشگی، آن‌ها را برای زیست در دوران پاندمی با ذکاوت و شجاعت توانمندتر کرد.

در این شرایط جدید، تخیل آن‌ها به راه‌هایی مبتکرانه، سرگرم کننده، موثر و الهام‌بخش ترجمه شد که البته بخش اعظمی از این اتفاق به واسطه اینترنت رخ داد.

انسان‌ها از زمانی که در این کره خاکی بودند برای هم داستان تعریف کرده‌اند و تا زمانی که ما اینجا هستیم فرهنگ زیبای تئاتر باقی خواهد ماند.

عطش خلاقانه‌ی نویسنده‌ها، طراح‌ها، رقاص‌ها، خواننده‌ها، بازیگرها، موسیقیدان‌ها و کارگردان‌ها هرگز خاموش نخواهد شد و انگیزه‌هایشان در آینده‌ای نزدیک با یک انرژی جدید و فهمی تازه از دنیایی که در آن سهیم هستیم، شکوفا خواهد شد.

بی‌صبرانه در انتظارم!»

۵۸۵۸

کد خبر 1494595

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران تئاتر بازیگران سینمای جهان تئاتر روز جهانی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره رم، پیشرفت دانیله ده‌روسی به عنوان سرمربی این تیم را ارزیابی کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست نزدیک و هم تیمی سابق خود صحبت کرد. ده‌روسی از زمستان گذشته به عنوان جانشین ژوزه مورینیو انتخاب شده و رم با حضور این مربی جوان نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

ده‌روسی رم را به رده پنجم جدول رده بندی سری A رسانده و آن‌ها با حذف میلان از لیگ اروپا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند تا با بایرلورکوزن مصاف بدهند.

اگر آن‌ها بازی امشب مقابل ناپولی را با با نتیجه موفقیت آمیزی به پایان برسانند با روحیه بالا به سراغ بازی روز پنج شنبه در خانه لورکوزن خواهند رفت که به تازگی قهرمان بوندس‌لیگا شده و طی 46 بازی قبلی شکست نخورده است.

توتی درمورد ده روسی گفت:"امیدوارم دانیله برای مدت طولانی در رم بماند. اول به این دلیل که او لیاقتش را دارد و دوم به این دلیل که او خوب کار خواهد کرد."

آینده رم؟

من همراه او آینده خوبی برای باشگاه متصور هستم، امیدوارم رم به مسابقات مهم مانند لیگ قهرمانان اروپا بازگردد چون شهر و هواداران شایسته آن هستند. دانیله مربی بزرگی است.

دیگر خبرها

  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو