Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدا صادقی سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با شروع موج چهارم ویروس کرونا در خوزستان، واحد H.S.E این نیروگاه به منظور صیانت از سلامتی کارکنان برنامه‌ها و الزامات بهداشتی را تشدید کرده است.

او با بیان اینکه از آغاز این اپیدمی تاکنون همواره در جهت رعایت نکات بهداشتی و اجرای شیوه نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا گام برداشته، افزود: بطوریکه طی ماه‌های اخیر هیچگونه فرد مبتلا به این ویروس در نیروگاه رامین مشاهده و گزارش نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی در ادامه به ابتلا تعدادی از کارکنان نیروگاه به ویروس کرونا طی روز‌های اخیر اشاره و بیان کرد: هم اکنون نیز با آغاز موج چهارم این ویروس سعی کردیم تا با شدت و جدیت بیشتری به منظور صیانت از سلامتی همکاران خود برنامه‌ها و الزامات بهداشتی را در نیروگاه تشدید کنیم.

سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین اهواز کاهش ساعت حضور کارکنان و تغییر شیفت‌های نوبت کاری، غربالگری مستمر کارکنان از طریق تب سنجی، پالس اکسیمتری و تست سریع کرونا، تداوم طرح ضدعفونی سرویس‌های ایاب و ذهاب، سرویس‌های بهداشتی، معابر و مکان‌های پرتردد، تقویت ناوگان ایاب و ذهاب پرسنل در مسیر‌های پرتردد، توزیع ماسک و الکل میان کارکنان به ویژه در واحد‌های عملیاتی و تعمیراتی از جمله اقدامات در زمینه مقابله با بیماری کرونا ویروس عنوان کرد.

او اظهار داشت: حذف همه فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و مذهبی، تعلیق انجام معاینات ادواری پرسنل، ضد عفونی روزانه سرویس‌های بهداشتی، جلوگیری و محدودیت در تردد مراجعان، نصب و استقرار سامانه ماسک، حمایت مادی و معنوی از مبتلایان، تخصیص دورکاری به همکاران دارای بیماری زمینه‌ای، اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و پلاکارد و بستر‌های فضای مجازی در سطح نیروگاه را از جمله اقدامات این واحد به شمار می‌روند.

صادقی تصریح کرد: همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی کارکنان به ویژه استفاده از ماسک الزامی است وگشت ویژه کرونا با همکاری واحد حراست مجددا راه اندازی شده و با افراد خاطی در نیروگاه رامین اهواز برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نیروگاه رامین کرونا ویروس نیروگاه رامین اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق

طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران دیروز جمعه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از تماس تلفنی با وزیر نیرو گفت: طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق وابسته به نیروگاه شهید سلیمی نکا با جدیت در دست ساخت بوده و دولت برای تکمیل آن مصمم است. ‎

یوسف نوری افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می‌بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

 

حمزه پور و گزارشی از این بازدید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد