Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:04:07 GMT

باید دست دلالان کوتاه شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۳۸۸۰

باید دست دلالان کوتاه شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی ،تولیت حرم حضرت معصومه (س) امروز در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی ،وزیر کشور  با اشاره به مقاومت خوب مردم در مقابله با کرونا و فشار‌های اقتصادی گفت: دولت هم باید با کوتاه کردن دست دلالان که مصداق مفسد اقتصادی هستند وضعیت معیشت مردم را سامان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه  تشرف مردم به اماکن مقدس را سبب ترویج آرامش دانست وافزود: البته این حضور با اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.


وزیر کشور هم در این دیدار از عملکرد خوب حرم رضوی، حرم مطهر فاطمه معصومه (س) و بقاع متبرکه در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی  تشکر کرد.

او سال ۱۳۹۹ را افتخاری برای ملت ایران خواند وافزود: ملت ایران در این سال سخت با مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه، دشمن را به زانو وکرنش در آوردند.

رحمانی فضلی با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات آمریکا گفت: ترامپ بار‌ها خواسته بود که با رئیس جمهور دیدار کند تا بتواند از پس آن در انتخابات توفیق داشته باشداما هر بار با درب بسته مواجه شد.

رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز با سفر به شهر مقدس قم با با حضور در دفتر آیات ناصر مکارم شیرازی،حسین نوری همدانی،لطف الله صافی گلپایگانی و جوادی آملی با این مراجع معظم  تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

بهرام سرمست، استاندار قم و حجت الاسلام نمازی ،مشاور امور روحانیت وزیر کشور را در این دیدار‌ها همراهی کردند.

این دیدار‌ها بدون حضور خبرنگاران انجام شد.

رحمانی فضلی در ادامه سفر به قم عصر امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرداری قم شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کشور تولیت حرم حضرت معصومه رحمانی فضلی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با «عادل کریملی» همتای آذربایجانی خود دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با آذربایجان داریم و به همین خاطر یک ایرانی در آذربایجان و یک آذربایجانی در ایران احساس غربت نمی‌کند.

وی افزود: بنای ما در دولت آیت‌الله رئیسی بازطراحی رابطه فرهنگی با کشور‌های همسایه است. مواضع جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های اخیر تاکید بر حقانیت برادران آذربایجانی بود.

اسماعیلی گفت: تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود. مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با کشور آذربایجان داریم و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود. همچنین آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک سینمایی برگزار کنیم.

اسماعیلی گفت: رییس‌جمهور ایران تاکید دارند هر کار فرهنگی در حوزه همسایگان در بخش‌هایی باشد که کاملاً همراهی و اتفاق نظر متقابل وجود داشته باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اولین جشنواره فیلم‌های سینمایی کشور‌های حاشیه خزر را برگزار کنیم در همین زمینه از شما و سینماگران شما دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره حضور داشته باشید.

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد