Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حقیان با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، گفت: کتاب خوانی از مهم ترین راه های شناخت امر به معروف و نهی از منکر است,

حجت الاسلام «رضا حقیان» در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان « تذکر ما اثر دارد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه مهم و دینی هستند که بدون نیاز به ابلاغ و حکم بعنوان یک وظیفه همگانی مطرح هستند و هرکس در هر جایگاهی باید این وظیفه را با رعایت شرایط و به نحو شایسته به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: کتابخوانی یکی از مهم ترین راه های ایجاد شناخت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی بیان کرد: اگر شناخت کافی نسبت امر به هر  ایده و موضوع ایجاد شود، یقینا باور ایجاد می شود و پس از ایجاد باور است که ما شاهد عمل نسبت به هر ایده و موضوعی خواهیم شد که نسبت به آن شناخت داریم.

 

حجت الاسلام حقیان افزود: بر این اساس با همکاری نهاد کتابخانه های استان، به رغم مشکلات مربوط به شیوع بیماری کرونا، با بهره گیری از بستر فضای مجازی مسابقه کتابخوانی« تذکر ما اثر دارد» برگزار شده است.

 

وی افزود: براساس تفاهم نامه ای که بین  نهاد کتابخانه ای استان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منعقد شده است در راستای ترویج و تقویت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و همچنین تقویت فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش می شود.

 

حجت الاسلام حقیان ادامه داد: در این راستا با رویکرد نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر مسابقات کتابخوانی در استان و چه در سطح ملی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی « تذکر ما اثر دارد» افزود: این مسابقه کتابخوانی در سطح ملی و در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شده است.

 

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی از 15 بهمن تا 15 اسفند ماه جاری تعیین شده بود، اذعان داشت: 623 نفر از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده اند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: پس از بررسی های لازم از بین شرکت کنندگان تعداد 40 نفر به عنوان منتخبان این مسابقه انتخاب شدند.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان امر به معروف و نهی از منکر نهاد کتابخانه های عمومی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام حقیان مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان

دریافت 101 MB کد خبر 6096097

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • کری خوانی به سبک روس ها برای آمریکایی‌ها
  • فیلم/کری خوانی به سبک روس ها برای آمریکایی‌ها
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی