Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:42:34 GMT

ثبت نام دور اول گرنت فناوری جوانه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۰۶۷

ثبت نام دور اول گرنت فناوری جوانه آغاز شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز ثبت نام دور اول «گرنت فناوری جوانه» گفت: این برنامه از تمامی پایان نامه های ارشد و رساله های دکترا با رویکرد فناوری و قابلیت تجاری سازی حمایت مالی مناسب می کند و ۳۵ گرنت به این استان تعلق گرفته است.

علی طیبی افزود: پیشرفت یک پایان نامه نیاز به حمایت مالی دارد اما بسیاری از تحقیقات و پایان نامه ها به دلیل مشکلات مالی به اهدافشان نمی رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: برنامه گرنت فناوری جوانه توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری پارک های علم و فناوری استانی کلید خورده است. پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز با عنوان حامی طرح از پروژه های ICT حمایت ویژه می کند.
معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این طرح ۲۵ درصد از حمایت ها توسط وزارت علوم، ۲۵ درصد توسط پارک علم و فناوری استان و ۵۰ درصد توسط پارک فاوا پرداخت می شود.
طیبی ادامه داد: این حمایت ها بلاعوض است و اگر شرکت دانش بنیان نیز در طرح سرمایه گذاری کند مبلغ این حمایت ها افزایش پیدا می کند و اگر ایده ها در زمینه های اولویت دار پارک فاوا باشد تا ۵۰ درصد افزایش پیدا می کند.
وی عنوان کرد: کمک ها به طرح هایی با عنوان ایده فناورانه تعلق می گیرد که هدف آنها تولید محصول یا خدمت قابل عرضه به بازار است.
معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مخاطبان این طرح اعضای هیات علمی هستند که هدایت پروژه را به عهده دارند و با حمایت مالی می توانند به پیشرفت پایان نامه و رساله و تولید دستاورد نهایی کمک کنند.
طیبی گفت: مهلت ثبت نام در طرح گرنت جوانه از ۱۲ تا ۲۳ اسفندماه  در سایت WWW.TECHGRANT.MSRT.IR است و علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت WWW.ICT-PARK.IR مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی پارك علم و فناوري گرنت فناوری كهگيلويه و بويراحمد پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا در حالی که تحقیقات خود را در مورد نقض مشکوک قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا آغاز کرد، گفت: پلتفرم‌های متا (فیس‌بوک و اینستاگرام) در مقابله با تبلیغات گمراه‌کننده و اطلاعات نادرست در دوره پیش از انتخابات پارلمان اروپا ناکام مانده‌اند.

این تحقیقات توسط ناظران فناوری اتحادیه اروپا در میان نگرانی‌ها درباره روسیه و چین به عنوان منابع ممکن اطلاعات نادرست انجام شده است، اما همچنین در داخل اتحادیه اروپا نیز، برخی از احزاب سیاسی و سازمان‌ها با دروغ‌ها سعی در جذب رأی‌دهندگان در انتخابات ۶ تا ۹ ژوئن برای انتخاب پارلمان پنج‌ساله بعدی دارند.

قانون خدمات دیجیتال که در سال گذشته آغاز شد، شرکت‌های بزرگ فناوری را ملزم می‌کند تا برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهد  و در غیر این صورت با جریمه تا ۶٪ از درآمد سالیانه جهانی خود مواجه شوند.

مارگرت وستاگر، رئیس دیجیتال اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای گفت: ما گمان می‌کنیم که نظارت متا کافی نیست، که شفافیت تبلیغات و رویه‌های تعدیل محتوا را ندارد.

او گفت: «بنابراین امروز، ما پرونده‌ای را علیه متا آغاز کرده‌ایم تا مطابقت آنها با قانون خدمات دیجیتال را ارزیابی کنیم.

متا که بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه در اتحادیه اروپا دارد، از روند کاهش ریسک خود دفاع کرد.

یک از سخنگویان متا گفت: ما یک فرآیند خوب برای شناسایی و کاهش خطرات در پلتفرم های خود داریم. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با کمیسیون اروپا و ارائه جزئیات بیشتر این کار هستیم.

متا پنج روز کاری فرصت دارد تا اتحادیه اروپا را در مورد اقدامات اصلاحی انجام شده برای رفع نگرانی ها مطلع کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم