Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:44:39 GMT

گلپایگان نیازمند پزشک متخصص و پرستار است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۶۰۹۵

گلپایگان نیازمند پزشک متخصص و پرستار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید مسعود خاتمی عصر امروز در مراسم افتتاح آزمایشگاه و داروخانه بیمارستان امام حسین گلپایگان با بیان اینکه با کمک خیران گلپایگانی زیرساخت‌های بهداشت و درمان در شهرستان اجرا شده است، اظهار داشت: در جلسه هیأت امنای بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی یکی از خیران بیش از ۱۸ میلیارد تومان هزینه تجهیز بخش آنژیوگرافی را متقبل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش ام‌آر‌آی در بیمارستان آیت الله گلپایگانی توسط کمک مالی خیر ایجاد شد که امروزه بیمارانی از سایر شهرهای همجوار برای دریافت خدمات درمانی به این بیمارستان مراجعه دارند.

وی گفت: زمینه کمک خیران در گلپایگان فراهم است و از دانشگاه علوم پزشکی نیز درخواست همکاری برای جذب پزشک متخصص و پرستار داریم، در مدت اخیر بیمارانی به دلیل نبود پزشک جراحی اعصاب در گلپایگان فوت شدند.

خاتمی با بیان اینکه مراحل قانونی برای راه‌اندازی بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی برطرف شد و به زودی بخش‌های آن مکمل بیمارستان امام حسین گلپایگان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: گلپایگان از لحاظ زیرساخت درمان ظرفیت دارد و می‌تواند به شهرهای اطراف نیز خدمات پزشکی ارائه کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی خواستار شد: دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان مجوز استخدام بدهد؛ کمبود  پزشک در بیمارستان امام حسین گلپایگان و فاطمیه خوانسار به سلامت مردم ضرر می‌رساند.

حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان نیز با قدردانی از مدیریت شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اظهار داشت: به نمایندگی از خیران و کادر درمانی گلپایگان در شورای اداری شهرستان نشان «شهروند گلپایگانی» به رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اهدا می‌شود.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: با کمک خیران مدرسه‌ساز نصب شیرهای پدالی در ۹۰ درصد مدارس شهرستان انجام شده است.

وی در ادامه گفت: در گلپایگان با شناسایی ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند در تهیه تبلت شناسایی تاکنون به ۳۵۰ دانش‌آموز تبلت اهدا شده است و ۱۵۰ تبلت دیگر نیز به زودی به سایر دانش‌آموزان نیازمند اهدا خواهد شد.

یارمحمدیان خواستار ایجاد پایگاه سوم اوژانس در گلپایگان شد و افزود: با توجه به مسیرهای حادثه‌خیز  پنج راهی گلپایگان و راه تیکن، پیشنهاد دارم که پایگاه اوژانس در یکی از این دو مسیر ایجاد شود.

در ادامه ناصر رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان نیز اظهار کرد: با کمک مالی خیران گلپایگانی مراکز سلامت در محله قلعه موتور، صحت، جامع، رئوف، ابن سینا در شهر گلپایگان و در مناطق گوگد، سعیدآباد، فیلاخص، ورزنه، نیوان نار و نیوان سوق و مرکز دیالیزم و آسانسور بیمارستان احداث شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان افزود: در دو سال گذشته با کمک مالی خیران یک میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان تجهیزات پزشکی خریداری شده است و در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان کارت هدیه نیز به پرستاران اهدا کرده‌اند، خیران گلپایگانی حتی با تخصیص اعتبار در کلاس‌های آموزشی نقش داشتند.

وی با اشاره به افتتاح داروخانه و آزمایشگاه بیمارستان امام حسین گلپایگان بیان داشت: با کمک اعتبارات خیران، داروخانه رضا صحت با ۲۴۰ متر مربع زیربنا با اعتبار ۹۲۰ میلیون تومان و آزمایشگاه مرتضی صفایی با زیربنای ۴۰۰ متر مربع با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بیمارستان امام حسین گلپایگان به بهره‌برداری رسید.

رستمی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواستار کمک در تکمیل اتاق عمل بیمارستان امام حسین، پایگاه سوم اوژانس و تأمین نیروی پرستار و پزشک متخصص و پرداخت بدهی پروژه‌ها شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ح۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان گلپایگان امام حسین بیمارستان امام حسین گلپایگان شبکه بهداشت و درمان گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899792

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی