Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با نصب تجهیزات بر روی سایت‌های کهنک، دزآب و سردشت دزفول و انجام عملیات فنی، پوشش شبکه همراه اول در این مناطق بهینه سازی شد و روستا‌های اطراف این سایت‌ها تحت پوشش شبکه پر سرعت همراه اول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اقدام در ادامه توسعه ارتباطات استان و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر‌ها و روستا‌ها و به منظور رفع مشکلات و تقویت پوشش شبکه آنتن دهی و ارائه خدمات مطلوب به روستاییان، با نصب تجهیزات و انجام عملیات فنی روی سایت‌های کهنک، سردشت و دزآب دزفول با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G پوشش آنتن دهی روستای کهنک و بخش وسیعی از شهر‌های دزآب و سردشت تقویت و بهینه سازی شد.

فلاح زاده با بیان اینکه روستا‌های توت علیا، توت سفلی، فیروزآباد، بنه قیصر و کارگاه‌های اطراف تحت پوشش شبکه ارتباطی همراه اول قرار گرفت و ساکنان این روستا‌ها از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شدند، اظهار کرد: به همت کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف مخابرات منطقه خوزستان طرح‌های توسعه‌ای در شهر‌ها و روستا‌های استان در بخش‌های مختلف ارتباطات عملیاتی شده است و تداوم این روند به منظور توسعه ارتباطات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همراه اول شبکه ارتباطی همراه اول پوشش شبکه روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نظرزاده در دیدار با حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت به تشریح وضعیت آب و فاضلاب در شهر قم پرداخت و فقدان شبکه فاضلاب در برخی نقاط شهر را یکی از معضلات اصلی شهر قم دانست و با بیان اینکه در این زمینه عقب‌افتادگی حدود ۱۰ ساله نسبت به متوسط کشور داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است در حالی که متوسط کشور در این زمینه ۵۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام مطالعات طرح فاضلاب شهر قم، بر ضرورت تحقق اعتبارات فاضلاب مصوب سفر اول رئیس‌جمهور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رفع معضل فاضلاب در شهر حدود هزار کیلومتر شبکه و دو باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

نظرزاده با اشاره به پروژه اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و بخش شرقی قم و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان اظهار داشت: ۶ کیلومتر از این خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب در حال اجراست و مابقی نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: با اجرای این خط انتقال و تصفیه‌خانه امکان بهره‌مندی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان به ویژه در مناطق با تراکم ساختمانی زیاد فراهم خواهد شد.

وی در ادامه انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بخشی از مشکلات فاضلاب عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار با اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب تصفیه‌خانه، بخشی از فاضلاب پردیسان را تصفیه و برای مصارف صنعت و فضای سبز محور سلفچگان و نیزار منتقل خواهد کرد.

کد خبر 6090925

دیگر خبرها

  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول