Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@01:53:13 GMT

مهاجم پیکان: باید ۲ پنالتی برای استقلال گرفته می‌شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۷۲۷۲

مهاجم پیکان: باید ۲ پنالتی برای استقلال گرفته می‌شد

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: داور یک پنالتی را برای استقلال نگرفت.

به گزارش مشرق، فرزاد حاتمی در پایان دیدار برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داوری خوب بود. به نظرم دو پنالتی درست گرفته شد. این داور بدون غرض و حقیقی سوت می‌زند و من به او این موضوع را گفتم.

وی در خصوص طلبش از تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد:‌ بعد از ۸ سال آن زمان می‌توانستیم یک زمین بخریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان با تیم پرسپولیس توافق کردم ولی از استقلال ۱۰۰ میلیون تومان طلب دارم و حکم کمیته انضباطی را گرفته‌ام. من با این تیم قهرمان شدم و نمی دانم چرا پولم را نمی‌دهند.

بازیکن تیم پیکان  در خصوص گرفتن لباس ووریا غفوری عنوان کرد:‌ یکی از دوستان لباس غفوری را می‌خواست. من به سمت او رفتم و در آنجا به مجیدی تبریک گفتم. 

حاتمی در خصوص اینکه پنالتی‌های گرفته نشده در بازی گفت: یکی از پنالتی‌ها را نگرفتند و آن خطا روی محمد نادری پنالتی بود. ما حقیقت را حتی اگر به ضررمان باشد می‌گوییم. همیشه حقیقت را می‌گوییم و از هیچکس هم ترسی نداریم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا استقلال پرسپولیس پیکان فرزاد حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد