Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: مسئولین حضور نخبگان جامعه در انتخابات شوراها را تسهیل ببخشند و مردم و رسانه ها نیز در پررنگ کردن حضور و برگزاری باشکوه و پرشور تر نقش خود را ایفا کنند.

علی محمدی ایروانلو در گفت و گو با ایسنا ضمن دعوت از نخبگان، صاحب نظران و فرهیختگان ماکو برای ثبت نام در انتخابات شوراها اظهار کرد: نخبگان، صاحب نظران و فرهیختگان شهرستان می توانند پارلمان شهر ماکو را کارآمد و برنامه محور نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه، مهم ترین مولفه در ثبات هر نظام سیاسی مسئله مقبولیت و مشروعیت آن از منظر مردم است، افزود: شاخص اصلی آن نیز حضور و مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات است.
 
فرماندار ماکو با تاکید براینکه، انتخابات، ابزار و الزام مهم جمهوریت نظام سیاسی ماست، اظهار کرد: در این خصوص وظیفه مسئولین و آحاد مردم و رسانه ها ایجاد شرایط و فضایی مناسب برای برگزاری باشکوه و پرشور است.

به گفته محمدی ایروانلو تمامی امکانات و ظرفیت ها برای ثبت نام از داوطلبین و فرایند انتخابات  بر اساس برنامه زمانبندی ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور بکار گرفته شده است. 

وی همچنین با اذعان براینکه بر اساس قانون  انتخابات تمامی ادارات، شهرداری ها و نهاد ها ملزم به در اختیار قراردادن امکانات اعم از پشتیبانی و مالی به فرمانداری تا پایان انتخابات هستند، افزود: هرگونه تبلیغ ازسوی مسئولین دستگاههای اجرایی بر له یا علیه کاندیداها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

فرماندار ماکو افزود: مسئولین باید در برخورد با انتقادات صعه صدر داشته باشند چراکه نقد عامل مهمی برای تقویت عملکرد آنها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات 1400 شوراي شهر شورای روستا رسانه خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات