Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت همراه ۱۷ اسفند ماه ضمن بازدید از خط تولید ذوب آهن اصفهان با منصور یزدی زاده مدیرعامل و معاونین این شرکت... - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حاتم شاه کرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت همراه 17 اسفند ماه ضمن بازدید از خط تولید ذوب آهن اصفهان با منصور یزدی زاده مدیرعامل و معاونین این شرکت دیدار و گفتگو کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتم شاه کرمی، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت کارکنان ذوب آهن اصفهان دانست و گفت: نگاه متفاوتی در بیرون از این مجتمع بزرگ صنعتی وجود دارد و برخی این شرکت را قدیمی و فرسوده می دانند ولی وقتی وارد ذوب آهن اصفهان می شوید، تولیدات، کیفیت و تنوع محصولات این شرکت را می بیند متوجه می شوید که ذوب آهن قلب صنعت فولاد کشور است .

وی به تولید ریل ملی در ذوب آهن اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تولید ریل، نشان از همت و تلاش متخصصین ذوب آهن است که توانسته اند این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید کنند و از خروج ارز جلوگیری کنند .

وی افزود: تولید ریل دانش خاصی را می طلبید که تا کنون در دست کشورهای معدودی بود، ذوب آهن اصفهان ریل را با کیفیت بالا و در حد  استانداردهای اروپایی تولید کرد تا مهارت خود در صنعت فولاد را به نمایش بگذارد .

وی به راه اندازی کوره بلند شماره یک اشاره کرد و گفت: اقدامات مهمی در راه اندازی کوره بلند شماره یک انجام شده که حاصل کسب دانش روز و بومی سازی این صنعت توسط تلاشگران این شرکت است، این موفقیت می تواند راهگشای سایر صنایع فولادی نیز باشد . وی به همه گیری بحران کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: معمولا در مکان های که تجمع افراد زیاد است و افراد زیادی مشغول به کار هستند شیوع کرونا بیشتر است اما اقدامات پیشگیرانه ذوب آهن اصفهان در مقابله با این ویروس از قبیل تامین تجهیزات بهداشت فردی کارکنان، توزیع ماسک، گندزدایی و رعایت فاصله اجتماعی بسیار مناسب بوده و توانسته از شیوع این بیماری در این مجتمع بزرگ صنعتی جلوگیری کند .

وی به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح در ذوب آهن در مراحل پایانی قرار دارد و این نشان از توجه مسئولین شرکت به امور معیشتی کارکنان است . وی ضمن ابراز رضایت مندی از رعایت اصول ایمنی در جلوگیری از بروز حوادث در شرکت گفت: با نظارت و اجرای درست اصول ایمنی می توان از بروز حوادث برای کارکنان جلوگیری کرد و از سرمایه های انسانی محافظت کرد .

 منصور یزدی زاده نیز با اشاره به این که اولین محموله ریل مترو تهران تحویل شد گفت: بعد از تحویل ریل مترو اصفهان،  اولین محموله ریل مترو تهران نیز تحویل شد و مشهد و شیراز نیز خواهان ریل مترو تولیدی ذوب آهن اصفهان هستند. وی افزود : تنوع زیادی در ریل مترو کشور داریم، با این حال محدودیت تولید نداریم تولید ریل را با سرعت انجام خواهیم داد و امیدواریم تولید امسال از مرز 60 هزار تن بگذرد و در سال آینده برای تولید 100 هزار تن انواع ریل برنامه ریزی کردیم .

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان تولید ریل ریل مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری با بیان اینکه ۲۲ پروژه با اعتبار حدود ۸۳۷ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد، بیان کرد: ۱۱ پروژه دیگر با اعتبار ۶۸۹ میلیارد ریال در حال اجراست و به‌زودی بهره‌برداری می‌شوند. همه زیرساخت‌های موردنیاز در بخش عملیات و مسئولیت اجتماعی رضایت‌بخش ارزیابی می‌شوند و امیدواریم دیگر پروژه‌های مرتبط با تولید نیز به‌زودی تکمیل شوند.

وی جابه‌جایی خطوط لوله چاه‌های نزدیک به روستاهای همجوار، ایمن‌سازی روستاهای همجوار، احداث دیوارهای حائل، احداث یا بهسازی جاده‌های دسترسی، حفاظت فیزیکی از تجهیزات و کالاهای شرکت، مقاوم‌سازی سازه‌های حامل، استقرار یا جابه‌جایی جرثقیل‌های فرایندی، احداث فونداسیون ماشین‌آلات فرایندی و تأسیسات فرآورشی، احداث، تخریب و بازسازی پل‌های مواصلاتی، محوطه‌سازی، احداث گودال‌های جمع‌آوری و ساخت مخازن را از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده به‌منظور تضمین تولید پایدار شرکت در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

محمد نوری ممبینی، سرپرست امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون نیز گفت: احداث یا بهسازی مدارس، ترمیم مسیرهای دسترسی روستایی، احداث پل‌های دسترسی برای تسهیل کشاورزی و تردد دام و خودروهای روستاییان، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های روستاهای همجوار تأسیسات به‌منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم از سوی امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون انجام شد.

وی همچنین جایگزینی خطوط لوله فلزی با لوله‌های غیرفلزی بعضی چاه‌ها، رنگ‌آمیزی خطوط درون تأسیسات در مجتمع‌های صنعتی، احداث مخازن آب صنعتی در سه مجتمع، احداث خط لوله ۱۰ اینچ انتقال نفت نمکی کم‌فشار مجتمع صنعتی کوپال به مجتمع صنعتی شماره یک مارون، احداث حوضچه‌های استاندارد برای دفع سلج، توسعه سکوهای مواد شیمیایی، بهسازی فونداسیون‌های بتنی در تأسیسات، احداث دیوارهای پیش‌ساخته بتنی اطراف تأسیسات، محوطه‌سازی و آسفالت واحدهای عملیاتی و احداث بالگرد نشین در واحدهای عملیاتی را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون قرار گرفته‌اند.

کد خبر 6097250 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد