Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@03:25:11 GMT

کانون های مساجد گیلان از کانون‌های مطرح کشوری هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۹۶۷۹

کانون های مساجد گیلان از کانون‌های مطرح کشوری هستند

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد گفت: مساجد گیلان بیش از ۹ هزار امتیاز دارند و جزو کانون‌های مطرح کشوری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» پ شامگاه(پنج‌شنبه، 21 اسفند) در مراسم جشن عید سعید مبعث در مسجد امام حسن عسکری پل طالشان رشت با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان سه درصد کانون‌های کل کشور هستند، اظهار کرد: تعداد 930 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان گیلان داریم که اکثریت آن‌ها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه 11 درصد کانون‌های فرهنگی هنری مطرح کشور در گیلان هستند، افزود: تعداد 95 تا 98 کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان بیش از 9 هزار امتیاز دارند و جزو کانون‌های مطرح کشوری هستند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به اعتبارات جذب شده توسط کانون‌های مساجد گیلان در سال 99 بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان مبلغ 700 میلیون تومان در سال 99 از طریق بارگزاری عملکرد خود در سامانه بچه های مسجد اعتبار جذب کردند.

 

وی با اشاره برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در نیمه دوم سال 99 تصریح کرد: کانون های مساجد گیلان از طریق سه شبستان هنر، فرهنگ و نوآوری از 12 آبان تا 22 بهمن ماه امسال برنامه های متنوعی را اجرا کردند.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه اکثر این برنامه‌ها با فضای متناسب با فضای مسجد قابل اجرا است، خاطرنشان کرد: برنامه های شبکه‌های کتاب، دوشنبه‌های کسب کار، سه شنبه‌های تکریم و آموزش‌های سلامت اجتماعی از جمله برنامه‌های این ایام کانون‌ها بود.


 

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی حمایت از کانون های فرهنگی مساجد کانون های مساجد گیلان کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، سرکوت نجفی عصر پنج‌شنبه در آئین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج تدوین و اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آئین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم‌گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه این ۵۰ عکاس منتخب که ۱۵ نفر آنها نیز عکاسان بومی استان هستند باید در بازه زمانی ۶ تا ۱۱ اردبیهشت در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، افزود: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح، نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

نجفی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاهی از آثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

کد خبر 6088698

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری