Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نشریه «نیویورک پُست»، ۵ افسر پلیس آمریکا در اوکلاهما سیتی مرکز ایالت اوکلاهما به قتل عمد «استیوین رودریگز» نوجوان ۱۵ ساله متهم شدند.

بر اساس اعلام این نشریه، این نوجوان ۱۵ ساله در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۲۰، ۱۳ بار هدف تیراندازی ماموران پلیس قرار گرفت و در نهایت بر اثر شدت جراحات وادره جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار بود که این ۵ پلیس امریکایی به منظور رسیدگی به گزارش اقدام به سرقت مسلحانه در یک فروشگاه مواد غذایی در ایالت اوکلاهما به محل مورد نظر رفته بودند؛ اما علیرغم اینکه «استیوین رودریگز» اسلحه خود را به زمین انداخت، به سوی او شلیک کردند.

خشونت های وحشیانه پلیس آمریکا به اینجا ختم نمی شود؛ ۶ اسفند ماه سال جاری وکیل خانواده «آنجلو کوئینتو» (Angelo Quinto) ۳۰ ساله از ایالت کالیفرنیای شمالی اعلام کرد که یک مامور پلیس زانوی خود را به مدت حدود ۵ دقیقه روی گردن او قرار داد؛ حادثه ای که باعث خفگی وی شد.

گفتنی است که در ماه ژوئن (خرداد) و در پی قتل «جورج فلوید» توسط پلیس مینیاپولیس، جنبش «جان سیاهان اهمیت دارد» به راه افتاد و سبب اعتراضات گسترده‌ای در آمریکا شد و موجی از خشم را نسبت به نابرابری‌های نژادی در این کشور به راه انداخت.

با وجود این اما پلیس آمریکا از نوعی ایمنی نانوشته در خصوص مبرا بودن از اتهام خشونت و بدرفتاری با سیاه پوستان برخوردار است و تا کنون در ایالات متحده پلیسی بدلیل بدرفتاری با سیاه پوستان محاکمه نشده است.

کد خبر 5167589

منبع: مهر

کلیدواژه: اوکلاهاما ایالات متحده امریکا تیراندازی پلیس آمریکا عراق ایالات متحده امریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایران سوریه افغانستان فلسطین برجام آنتونی بلینکن ترکیه جو بایدن جنگ 2015 یمن روسیه پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش قتل خانمی حدودا ۷۰ ساله در یکی از نقاط شهر نیشابور، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل تحقیقات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند.   سرهنگ حسین احمدی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، متهم به قتل ۲۸ ساله شناسایی و با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.   وی تصریح کرد: تحقیقات در خصوص علت و انگیره قتل ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور