Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خودبابیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصداق عینی ما می‌توانیم است، گفت: سپاه یک‌نهاد انقلابی است که با ساختار ارزشی و نیروی مومن و انقلابی که دارد از بدو تأسیس تا امروز عملاً در تمام عرصه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب و جهاد و مبارزه و تولید و استقلال اقتصادی و قدرت نظامی در کنار مردم و امامین  انقلاب  بوده‌اند و به‌عنوان  نیروی  راهبردی انقلاب در عرصه‌های موردنیازوبا توجه به شرایط و اقتضائات، فعالانه اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و مصداق عینی ما می‌توانیم بوده است.

امام جمعه کرج  بابیان این که دشمن برای تضعیف سپاه بسیار تلاش می‌کند، افزود: خیلی تلاش می‌کنند تا با انواع حیل، سپاه را تضعیف کنند و جایگاه مردمی آن را تخریب کنند.تاامروزنتوانسته اند نخواهند توانست و مردم ما قدردان تلاش‌ها و خدمات عزیزان هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به این‌که نسل جدید از ریشه‌های فرهنگ و ارزش‌های الهی برخوردار است، گفت: مدت‌ها دشمنان سعی کردند و می‌کنند که به دنیا القاء کنند، نسل جدید از این ارزش‌های الهی ریشه‌دار در فرهنگ دینی و انقلابی دور شده‌اند اما ناگهان عرصه دفاع از حرم و امنیت پیدا شد و همه دیدند که این نسل همان نسل است.

او در ادامه به بازخوانی منویات رهبر معظم انقلاب در روز مبعث رسول اکرم پرداخت و افزود: بیانات امام المسلمین را ملاحظه فرمودید و تأکیدات مهم ایشان بر چند مسئله: تعریف بعثت، ایجاد مناسبات اجتماعی، قدرت سیاسی و حکمرانی، بعد اشاره به اسلام سیاسی کردند که نتیجه حرکت انبیاء است و انقلاب اسلامی نتیجه و ثمره همان بعثت است.

امام جمعه کرج گفت: البته در مقابلش اشرار قد کشیدند و ما بر اساس قرآن با هیچ کشوری که ستیزه نکند جنگ نداریم. بعد هم برای مقابله به دو عنصر صبر و بصیرت اشاره فرمودند (تعبیر آقای حائری در این مواجهه با دشمن در جنگ نرم احتیاج به بصیرت داریم و در جنگ سخت احتیاج به صبر) و دعوت به تواصی فرمودند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی و وضعیت معیشت مردم ،گفت: فضای مجازی را حضرت آقا عرصه کار دقیق جوانان می‌دانند. وقتی مسئولین اقدام درستی ندارند و کار را قفل می‌کنند خودتان اقدام کنید و کارهای با نصاب و ارزشی تولید کنید. گلایه از وضعیت معیشت و گرانی بی‌منطق اجناس هم داشتند که واقعاً جای تأسف دارد برای مسئولین بی‌عرضه‌ای که همه‌چیز داریم ولی این‌گونه ظلم می‌کنند.

او با توجه به شروع ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات شوراهای شهر ، افزود: با توجه به این که ثبت‌نام برای کاندیداتوری شوراهای شهر شروع‌شده توصیه بنده به دوستان جوان حزب الهی، متدین، انقلابی، کارآمد، دارای دانش مدیریت شهری و آشنای به مسائل فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و بهداشتی و امثال ذالک این است که وارد عرصه شوید و ثبت‌نام کنند و خود را معرفی کنند.

امام جمعه کرج  با تأکید بر عمل به مرِّ قانون و اجتناب از گرایش به احزاب ،گفت: هیئات نظارت و هیئات اجرائی و معتمدین همان‌طور که قبلاً گفته شد خدا را در نظر بگیرید و به مرّ قانون عمل کنند. از گرایش به افراد و گروه‌ها اجتناب کنند. اجازه ورود همه افکار و نظریاتی که منع قانونی ندارند را بدهند. هیئت نظارت این دوره محصول تفکر انقلابی مجلس انقلابی است پس باید هیچ تسامحی نسبت به هیچ‌کس نداشته باشند، سفارش پذیر نباشند در ضمن مواظب باشند آبروی کسی را هم نبرند.

انتهای پیام/ر  .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه امام جمعه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری را گسترش دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردمی حمایت از طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا که در میدان شهدای مشهد برگزار شد اظهارداشت: مردم ما همواره ثابت کردند در هر موضوعی در کنار انقلاب و یاران انقلاب هستند، سپاسگزار بی کران هستیم از خداوند و ولی امرمان امام رضا(ع) و شکر به خاطر اجرای امر قانون که تا امروز در حال انجام است.

وی افزود: مردمی که در کنار شهدا هستند و از خانواده شهدا هستند و جانبازان و ایثارگرانی که همواره پای نظام و انقلاب هستند و افتخاری بالاتر از این موضوع وجود ندارد و قدردان و دست بوس تمامی مردم کشورم هستم؛ هیچ تردیدی برای نیروی انتظامی وپلیس و خدمتگذار در جامعه ای که دارای این روحیه انقلابی است وجود نخواهد داشت و تا شما در صحنه هستید و هشیار و بیدار هستید هیچ دشمن بیرونی و خناس داخلی نخواهد توانست نقشه های شوم خود را اجرا کند و تا شما مردم هستید، خار چشم دشمن هستید و خواهید بود.

سردار رادان ادامه داد: بدانید که ما امروز با پشتوانه ای که از حضرت حق و امام رضا(ع) در خود می بینیم و حمایت و دعای خیر شما با هوشمندی تمامی آسیب های جامعه را رصد می‌کنیم، آسیب هایی که از جنس قانون گریزی است، برای اینکه بتوانیم با این ناهنجاریها و شبهه افکنی‌ها و قانون گریزی مبارزه کنیم تمام توانمان را به کار می‌بریم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری  را گسترش دهند و ضد ارزش‌هایی که اگر یک رفتار عادی شود ارزش ،ضد ارزش و ضد ارزش در جامعه ارزش می‌شد و حجاب که ارزش است ضد ارزش می‌شد و این برنامه دشمن خارجی و داخلی است و سالیان سال وقت گذاشتند و تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد:دشمن 4هدف را دنبال می‌کرد؛ جامعه از اخلاق و فضیلت تهی شود و ضد ارزش ارزش شود و انحراف و کج روی را تبدیل به سکه رایج کنند و خانواده را دچار گسستگی کند و دیگر خانواده ای وجود نداشته باشد و روابط پنهان و آشکار در جامعه نهادینه و ارزش شود و امنیت اخلاقی و روانی جامعه را آسیب بزنند؛ چرا که اگر امنیت روانی آسیب دید آن جامعه بی اخلاقی را امنیت می‌داند.

در حال بروزرسانی ...

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد