Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:44:56 GMT

۳۰ نفر برای انتخابات شورای شهر دزفول نامزد شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۷۸۴

۳۰ نفر برای انتخابات شورای شهر دزفول نامزد شدند

علی فرهمندپور جمعه به رسانه های دزفول گفت:  از داوطلبان ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها تقاضا می شود  ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند و ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی افزود:  پس از گذشت ۲ روز از زمان نام نویسی، ۳۰  نفر بصورت حضوری و غیر حضوری در فرآیند ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها ثبت نام کنند

فرماندار دزفول گفت:  طبق تجربه سنوات گذشته انتخابات، تعداد زیادی از داوطلبان، فرآیند ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت قانونی ثبت نام موکول می‌کنند و این امر برای کسانی که قصد ثبت نام حضوری در دفاتر پیشخوان دولت و ستادهای انتخابات فرمانداری‌ها را دارند منجر به ازدحام جمعیت شده که علاوه بر اتلاف وقت داوطلبان، در شرایط بیماری کرونا ریسک ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در دزفول و غالب شدن کرونای انگلیسی، که سرعت انتقال بیشتری دارد توصیه می‌شود داوطلبان بصورت غیر حضوری ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبین از طریق نسخه موبایلی به نشانی http://entekhabat.moi.ir و یا نسخه کامپیوتری می‌توانند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند که پس از تکمیل نام نویسی باید منتظر دریافت پیامک از سامانه جامع انتخابات پیامکی مبنی بر تایید نهایی ثبت نام باشند.

فرماندار دزفول  تصریح کرد: داوطلبان نام نویسی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت سطح شهرستان ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر از  ۲۰ اسفند، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها و انتخابات رییس جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر دزفول خوزستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر دزفول انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر دزفول خوزستان اخبار کنکور انتخابات شورای ثبت نام خود شورای اسلامی اسلامی شهر ششمین دوره نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس