Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حسین فارسی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد ۲۲ نفر مربوط به شهر ملایر است.

او افزود: در روز نخست هشت نفر، روز دوم نه نفر و روز سوم ده نفر برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲ نفر خانم و ۲۵ نفر آقا و ۱۶ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۱۰ نفر کارشناسی ارشد و یک نفر دارای مدرک دکترا هستند

فارسی ادامه داد: داوطلبانی که ثبت نام آن‌ها نهایی شده، ۲۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهر ملایر، چهار نفر شهر جوکار و یک نفر مربوط به شهر زنگنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر بیان کرد: ثبت نام شورا‌های اسلامی شهر تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندماه به پایان می‌رسد و ثبت نام شورا‌های اسلامی روستا نیز از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود.

فارسی توصیه کرد: بهتر است داوطلبان روند ثبت نام خود را به شکل غیرحضوری انجام دهند و به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت خود و اطرافیان، از آوردن همراه هنگام ثبت نام جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر انتخابات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند