Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر این شهرستان در پایان سومین روز از مهلت قانونی ثبت نام، به ۴۰ نفر رسید.

فاطمه حبیبی با بیان اینکه در سومین روز از ثبت نام داوطلبان هشت داوطلب شورای اسلامی شهرهای شهرستان همدان ثبت نام خود را به طور قطعی به انجام رساندند، افزود: داوطلبان ثبت نامی امروز شامل پنج داوطلب شورای اسلامی شهر همدان، دو داوطلب شورای اسلامی شهر جورقان و یک داوطلب شورای اسلامی شهر مریانج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار همدان اظهار کرد: تاکنون شهر همدان ۳۵ داوطلب، شهر مریانج سه داوطلب و شهر جورقان دو داوطلب ثبت نامی داشته و شهر قهاوند هیچ داوطلبی ثبت نام نکرده است.

حبیبی ادامه داد: چهار نفر از داوطلبان ثبت نامی شوراهای اسلامی شهرهای ذکر شده خانم و ۳۶ نفر آقا هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان یادآور شد: داوطلبان هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند. 

وی با اشاره به اطلاعیه شماره ۸ وزارت کشور درباره امکان ثبت نام قطعی داوطلبان بصورت غیر حضوری مطرح کرد: تاکنون در شهرستان همدان ۱۰ داوطلب به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شوراي شهر داوطلب شورای اسلامی شهر شهرستان همدان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: قاچاقچیان که از کنگاور استان کرمانشاه در حال حمل پرنده‌ها بودند، شناسایی و بامداد هفتم اردیبهشت در گلوگاه انتظامی شهید زارعی همدان دستگیر شدند.

رضا دانش پژوه با اشاره به اینکه در این زمینه ۷ نفر بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: جوجه چکاوک‌ها ۴۶۳ قطعه بودند که هم اکنون در اداره کل محیط زیست نگهداری و تغذیه می‌شوند.

او همچنین گفت: چکاوک‌ها نقش موثری در چرخه محیط زیست دارند و از آفت کش‌های طبیعی به شمار می‌روند.

 مدیر نظارت بر امور حیات وحش استان همدان هم گفت: حذف یکباره این شمار پرنده ممکن است به انقراض منطقه‌ای چکاوک‌ها منجر شود.

عیرضا محمدی افزود: این جوجه چکاوک‌ها یک تا دو هفته باید توسط محیط بانان تغذیه شوند و سپس به طبیعت باز گردند.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان