Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:25:56 GMT

داوطلبان انتخابات شورای شهر تبریز به 35 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۸۷۹

داوطلبان انتخابات شورای شهر تبریز به 35 نفر رسید

بهروز مهدوی در پایان سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تعداد کل ثبت‌نام کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در روز سوم ۱۳ نفر  است.

وی افزود: از ۱۳ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در روز سوم، تعداد ۱۱ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۸ نفر از آنها مرد و ۳ نفر زن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی گفت: از ۱۳ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در روز سوم، یک نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده است که مرد می‌باشد.

وی تصریح کرد: از ۱۳ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در روز سوم، یک نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده است که مرد  است.

فرماندار شهرستان تبریز گفت:  تعداد کل ثبت‌نام کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در مجموع سه روز ۴۱ نفر  است که  از  این مجموع، تعداد ۳۵ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۸ نفر از آنها مرد و ۷ نفر زن است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۴۱ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در سه روز، دو نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده‌اند که ۲ نفر از آنها مرد است.

مهدوی گفت: از مجموع ۴۱ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در سه روز، سه نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده‌اند که ۲ نفر از آنها مرد و یک نفر زن است.

وی همچنین اظهار داشت: از مجموع ۴۱ نفر ثبت‌نام کننده قطعی در سه روز، یک نفر برای شورای شهر باسمنج ثبت‌نام کرده است که مرد است.

انتهای پیام/60001

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز شورای شهر انتخابات ثبت نام باسمنج انتخابات شورا سردرود بهروز مهدوی خبرگزاری فارس خسروشاه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند نفر برای شورای شهر نفر از آنها مرد روز سوم ۱۳ نفر یک نفر ۴۱ نفر سه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز