Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، سفر روزهای گذشته نماینده ولی فقیه و معاون عمرانی استاندار به همراه مدیران کل استان به چاروسا دارای دستاوردهای بود که مهمترین آنها پروژه های کلنگ زنی و افتتاحی بود که شاید تعداد پروژه های کلنگ زنی بیشتر از افتتاحی بود و همین نوید آینده خوبی پروژه های افتتاحی در این مناطق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این سفر دو دستاورد و خبر خوش به همراه داشت که اگر در آینده آنها اجرایی شوند شاهد برون رفت مناطقی همچون چاروسا و دیشموک از بن بست خواهیم بود.

در این سفر خبر خوشی از سوی رئیس برنامه و بودجه استان همراه داشت که شهابی فر در این سفر از اتصال محور قلعه رئیسی و دیشموک به باغملک خوزستان بود.

شاید آرزوی دیرینه مردم مناطق چاروسا و دیشموک اتصال این مناطق به محور باغملک و خوزستان است که در صورت بازگشایی آن مسیر 400 کیلومتری از قلعه رئیسی به اهواز به 180 کیلومتر کاهش خواهد یافت و می تواند این مناطق را از بن بیرون آورد.

مسیری که امروز به دلیل نزدیک بودن به خوزستان مردم مجبور هستند از مسیر بسیار خطرناک تنگ چویل استفاده کنند که بسیاری از تصادفات در آن رخ داد و همچنان رخ می دهد و به نام گلوگاه مرگ تبدیل شد.

مسیری که یک خودرو در بسیاری از نقاط آن با سختی عبور می کند با بازگشایی و آسفالت آن می تواند امیدی در دل مردم به وجود آورد.

خبر خوشی که از سوی رئیس برنامه و بودجه برای سال آینده داده شد چشم امیدی به آِنده این مناطق است که امیدواریم مسئولان استان به خصوص استاندار و نمایندگان استان بر پیگیری آن اتمام جدی داشته باشند.

همچنین در این سفر معاون عمرانی استاندار از اتصال محور قلعه رئیسی به دشت آزادی و امام زاده نورالدین به مسیر پاتاوه دهدشت با همکاری قرارگاه خاتم النبیاء خبر داد که می تواند در آینده کمک خوبی به این مناطق داشته باشد.

آنچه مطمئنن مردم چشم انتظار آن خواهند بود مصوب و اجرایی شدن این مصوبات است.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه خوزستان مناطق چاروسا بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت‌الاسلام دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران که با محوریت شهید اهل قلم آیت الله هاشمی نژاد در مصلای بزرگ آیت الله جباری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین هستند، گفت: جهاد تبیین مجاهد پرور است و امروز مهمترین حمله دشمن به جهاد تبیین است که با ما می‌جنگند و واقعیت‌ها را تحریف و شبهه را القا می‌کند.

او با بیان اینکه امروز بزرگترین مصداق جهاد، جهاد تبیین است و می‌تواند موتور محرکه بقیه جهادها باشد، افزود: گفتمان قرآنی و دینی درباره شهادت، پیروزی، بشارت و عزت است نه ناکامی؛ و دشمنان قدرت فهم و درک این موضوع را ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه از اثرات بر گزاری این یادواره‌ها گفت و بیان کرد: برگزاری کنگره شهدای روحانی نشان می‌دهد که روحانیت فقط با سخن و بیان در میدان نیستند و نبودند، بلکه با عمل خود نشان دادند که در پای انقلاب باید جان داد و ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران نشان از همین رشادت‌ها در میدان مبارزه دارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین ادامه داد: رزمندگان با حضور روحانیت در جبهه و جنگ دلگرم می‌شدند و بعنوان چراغ راه از آنها درس می‌گرفتند.

او گفت: روحانیون در جبهه و جنگ، هم رزمنده بودند و هم رزمنده پرور و رزمندگان با نگاه به عمل روحانیت حرکت می‌کردند و پیروز میدان شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز هم، مردم در همه عرصه‌ها از روحانیت الگو برداری می‌کنند که این خود نشان از عملکرد درست آنهاست که بر گرفته از آیات و روایات معصومین و قرآن کریم است.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: بیشترین شهید روحانی مربوط به سال ۱۳۶۵ و ۱۲۱۴ نفر است، همچنین بیشترین شهید روحانی در یک روز مربوط به چهارم دی ماه ۱۳۶۵ است که ۱۳۹ نفر به شهادت رسیدند. در «عملیات کربلای ۵» بیشترین شهید روحانی را داشتیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از باخت استکبار در جنگ با غزه گفت و افزود: امروز اسرائیل و حامیان آنها در جنگ با غزه از مرد و زن غزه شکست خوردند و این یعنی شکست استکبار که خداوند نقشه نابودی آنها را کشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه کشور ادامه داد: خون به ناحق ریخته مردم در غزه مطمئنا نتیجه خواهد داد و خداوند شر آمریکا و اسرائیل را از سر مردم و مسلمانان دنیا کم خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند