Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:47:01 GMT

فدراسیون اسکی از قهرمانان ملی حمایت می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۷۹۳۰

فدراسیون اسکی از قهرمانان ملی حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس نظریان با اشاره به خداحافظی «فروغ عباسی» از ورزش اسکی و تیم ملی گفت: خانم عباسی در فضای مجازی یک متن را منتشر کرده و این دلیلی بر خداحافظی نیست.

وی ادامه داد: باید شرایط او را بررسی کنیم، شاید احساسی تصمیم گرفته و هنوز جلسه‌ای با ما نداشته است او در بخش اسکی زنان یکی از بهترین‌ها بشمار می‌رود و ما برای حفظ سرمایه‌های اسکی به راحتی ورزشکاران را از دست نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون اسکی کشور یادآور شد: شاید تصمیم وی به خاطر فشار تمرینات و فعالیت‌هایی بود که به صورت فشرده در یک سال گذشته انجام داده است.

نظریان افزود: ورزشکاران با سرمایه ملی و فدراسیون تربیت شده و خانواده اسکی نیز با آنان همراه و همدل بوده لذا انتظار می‌رود آنان نیز در زمان تصمیمات خود فدراسیون را در جریان بگذراند.

وی افزود: ما هیچ گاه ورزشکار و قهرمان ملی اسکی را به راحتی از دست نمی‌دهیم زیرا یک ملی پوش اسکی دیگر شهروند معمولی نیست بلکه سرمایه‌ای است که سالیان برای رشد و تکامل او هزینه شده است.

نظریان ادامه داد: ما تا زمانی که ورزشکاران بخواهند در بخش قهرمانی باشند از آنان حمایت کرده و بعد از آن نیز تحت حمایت فدراسیون قرار خواهند گرفت.

کد خبر 5168267

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکی عباس نظریان تیم ملی اسکی ایران ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا شیراز انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج عکس استانها اردبیل شیوع کرونا گرگان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس