Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:25:30 GMT

توصیه‌های اورژانس در ایام خانه تکانی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۲۹۸

رییس آموزش مرکز اورژانس تهران به بیان توصیه‌هایی برای پیشگیری از آسیب دیدگی‌های ناشی از خانه تکانی پرداخت.

به گزارش میزان، حسین مهرسروش ضمن اشاره به اینکه یکی از مواردی که در حال حاضر در اورژانس پیش بیمارستانی با آن مواجه هستیم، آسیب دیدگی‌های ناشی از خانه تکانی است، گفت: در فرهنگ ما قبل از سال نو همه افراد خانه‌های خود را پاکیزه می‌کنند و برای پاکیزه کردن منازل خود از مواد شوینده استفاده می‌کنند؛ استفاده از مواد شوینده مشکلی را ایجاد نمی‌کند و از جایی خطر شروع می‌شود که افراد از مواد شوینده حاوی کلر نظیر وایتکس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: گاز‌هایی که از این محصولات به ویژه زمانی که با مواد شوینده دیگر مخلوط ‌شوند، ساطع می‌شوند، می‌توانند سبب آسیب به سیستم تنفسی افراد و به وجود آمدن شرایط اورژانسی شوند و حتی مشکلاتی را تا آخر عمر برای شخص آسیب دیده به وجود آورند که به صورت پایدار باقی بمانند.

رییس آموزش مرکز اورژانس تهران تاکید کرد: حتما باید هنگامی که از وایتکس استفاده می‌کنید در و پنجره‌های محیط را باز بگذارید و از تهویه استاده کنید و اجازه دهید هوا در جریان باشد و گردش داشته باشد و همچنین به هیچ عنوان مواد شوینده را با وایتکس ترکیب نکنید.

مهر سروش با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین تماس‌هایی که برای ما اتفاق می‌افتد به دلیل ترکیب کردن مواد شوینده با وایتکس است، افزود: مورد دیگری که در ایام خانه تکانی با آن روبه رو هستیم، تروما است که به دلیل بالا رفتن از نردبان و چهارپایه و عدم رعایت نکات ایمنی رخ می‌دهد و منجر به سقوط شخص و مصدومیت می‌شود و به همین دلیل از هموطنان عزیز خواهشمندیم که هنگام خانه تکانی نکات ایمنی برای خود و اطرافیانشان رعایت کنند تا سال نو را بدون آسیب دیدگی و در نهایت صحت و سلامت آغاز کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا توصیه اورژانس خانه تکانی مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا مواد شوینده خانه تکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)