Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:25:05 GMT

زنجان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۴۳۸

زنجان در هفته‌ای که گذشت

** استاندار زنجان گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی و زمینه ساز تقویت اتحاد و وحدت در کشور است و اگر از چنین منظری به این موضوع نگاه کنیم، هیچ کس به خودش اجازه نمی دهد که در این عرصه تماشاچی باشد.

** استاندار زنجان گفت: شوراهای اسلامی که سیاسی کاری نکردند، بسیار موفق عمل کرده‌اند، در غیر اینصورت مشکلاتی ایجاد شده است و بر این مبنا شوراها باید همچنان با قوت به فعالیت خود ادامه دهند و نخبگان برای ورود به این عرصه تماشاچی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** بزرگترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه به وسعت ۲۰۰ هکتار با حضور رییس بنیاد مستضعفان در شهرستان خرمدره به بهره برداری رسید.

** رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه منافع کارهای این بنیاد در عرصه‌های تولید برای ملت است، اظهار داشت: سود حاصل از این فعالیت‌ها صرف امور محرومیت‌زدایی در کشور می‌شود.

** رییس بنیاد مستضعفان گفت: طبق تفاهمنامه منعقد شده با سه دستگاه، ۳۴ هزار واحد مسکونی برای محرومان کشور احداث می‌شود.

پرویز فتاح روز یکشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح کشاورزی بنیاد مستضعفان، در جمع خبرنگاران افزود: این تفاهم نامه ها برای ساخت ۲۰ هزار واحد با بنیاد مسکن، ۱۰ هزار واحد با کمیته امداد و برای مددجویان این نهاد و ساخت ۱۴ هزار واحد هم از با بهزیستی امضا کرده ایم که از این تعداد ۱۰ هزار واحد تحویل شده است.

** معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پنج هزارو ۷۰۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی مستقیم بالغ بر۱۰۷ هزار نفر طی ۱۰ ماهه امسال در بنگاه های تولیدی و صنعتی کشور به بهره برداری رسید.

** مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان زنجان گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان در تاریخ نظام هماهنگ، قانون استخدام کشوری و حتی در تاریخ مدیریت خدمات کشوری، پروژه بی‌سابقه ای بود که انجام شد.

** رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در روزهای اخیر مصرف گوشت مرغ در این استان از ۴۶ تن به ۵۶ تن رسیده است.

** معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هشت شرکت پخش مواد غذایی در خصوص فروش اجباری برخی کالاها به مشتریان بررسی و از این تعداد، سه شرکت متخلف جریمه شدند.

** رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: زمینه های همکاری با کشور ارمنستان در نقشه راه تجارت خارجی استان احصا شده و همکاری های مشترک برای فروش و صادرات محصولات تولیدی در دستور کار است.

** مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه ۳۸ درصد اقامتگاه‌های بوم‌گردی این استان در خدابنده واقع است، گفت: شهرستان خدابنده با داشتن ۴۹ اقامتگاه بوم گردی، بیشترین تعداد این مراکز را در استان دارد.

** سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح " زمستانه کتاب ۹۹ "، شهروندان این استان بیش از ۱۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان صرف خرید کتاب کردند.

** معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون ۸۵ هزار دانش آموز زنجانی از اردوهای راهیان نور بصورت مجازی از شبکه شاد بازدید کردند که این اقدام با هدف پاسداشت و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌گیرد.

برچسب‌ها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان زنجان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان زنجان اخبار کنکور استان زنجان گفت بنیاد مستضعفان هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی با عنوان اینکه پوشش ابر‌ها در استان امروز افزایش می‌یابد، گفت: بارش پراکنده باران نیز در برخی اوقات محتمل است.

وی افزود: روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعات بعدازظهر بارش‌های نسبتا شدیدی پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه روز چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای روی خواهد داد، ادامه داد: روز‌های پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتا پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

محمدی گفت: با ورود سامانه بارشی از جو استان دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته مجددا افزایش می‌یابد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: دمای هوا نسبت به دیروز در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است