Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی وهنری منطقه هشت، سعید رنجبریان، رییس فرهنگسرای گلستان با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه جهادی تسویه «حساب دفتری» با هدف دستگیری از نیازمندان، مساکین و کارگران روزمزد و آسیب‌دیدگان از کرونا در محله های کم برخوردار شهر تهران اجرا خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت افزود: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم، عده ای از افراد با از دست دادن شغل و درآمد حاصل از آن، کاهش درآمد و عدم توانایی مالی به خرید کردن اجناس به صورت نسیه روی آورده اند و بعد از مدتی این بدهی ها بر روی هم انباشته شده و موجب شرمساری و فشار روحی افراد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنانش گفت: در ویژه برنامه جهادی تسویه «حساب دفتری» همکاران فرهنگسراهای شهر تهران به سراغ دفاتر حساب مغازه‌های سطح شهر مانند: سوپرمارکت ها و نانوایی ها رفته و حساب‌های دفتری مشتریان نیازمند و کم برخوردار را تسویه خواهند کرد.

رنجبریان در پایان از تمامی خیرین و شهروندان شهر تهران دعوت کرد تا با مراجعه به نزدیکترین فرهنگسرای محله ی خود در این ویژه برنامه جهادی شرکت کنند.

ویژه برنامه جهادی تسویه «حساب دفتری» از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

فرهنگسرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک و با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ در خدمت شهروندان است.

کد خبر 5168295

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای گلستان مدیریت جهادی جبهه مقاومت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رونمایی کتاب نقد کتاب تازه های نشر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مبعث موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ترجمه بنیاد ایرانشناسی رایزنی فرهنگی انقلاب اسلامی ایران پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ویژه برنامه جهادی حساب دفتری شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال دختران ایران، آخرین دیدار خود در تورنمنت جوانان کافا را برابر قرقیزستان برگزار کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت و در نهایت با سه پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. در این دیدار، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ برای ایران گلزنی کرد.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پیش از این برابر تیم‌های تاجیکستان با حساب پنج بر صفر، ازبکستان با حساب چهار بر دو و مقابل ترکمنستان با حساب هفت بر صفر به برتری دست یافته بودند و پس از تساوی مقابل قرقیزستان، با ۱۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند.

رقابت‌های زیر ۱۸ سال فوتبال دختران کافا ۲۰۲۴ با حضور تیم‌های ترکمنستان، تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان، طی روز‌های دوم تا نهم اردیبهشت به میزبانی تاجیکستان و در شهر دوشنبه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان