Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن ام.‌اس ابهر گفت: تامین دارو از اصلی‌ترین دغدغه‌های بیماران ام.‌اس در ابهر است.

سید علی‌اکبر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه عمده خدمات انجمن ام.اس ابهر از طریق رایزنی با سازمان‌های دولتی و هماهنگی‌های کشوری حل می‌شود، عنوان ‌کرد: از زمان استقلال و ثبت انجمن ام.‌اس ابهر همه هزینه‌های دارویی بیماران تحت پوشش از طرف این انجمن تامین شده است و بیماران هیچ‌گونه هزینه‌ای برای تهیه دارو پرداخت نمی‌کنند و در کنار سایر هزینه‌ها، این کار با کمک‌های خیرین و مردم نوع‌دوست منطقه صورت گرفته است که ما هم قدردان آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسته حمایتی خوبی از طریق رایزنی‌ها برای بیماران تهیه شده است، گفت: یکی دیگر از خدمات ارزشمند و قابل اشاره که با رایزنی و تلاش‌های انجمن ام.اس ایران شکل گرفته و از طریق ارتباطاتی که وجود دارد، در کل کشور و به ویژه ابهر هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تفاهم‌نامه حمایت‌های حقوقی و قضایی از بیماران ام.‌اس است که مابین اداره معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری مرکز و انجمن ام.اس ایران منعقد شده است.

حبیبی در ادامه به مشکل تامین دارو در ابهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه از سال گذشته در تهیه دارو در ابهر مشکلات اساسی داریم که این مشکل با وجود تلاش‌های فراوان مرتفع نشده است.

مدیرعامل انجمن ام.اس ابهر با اشاره به اینکه بیماران ام.اس ریسک بالایی برای ابتلا به کرونا دارند، افزود: در شرایط فعلی آن‌ها مجبور هستند برای تهیه برخی از داروهای خود به شهرهای اطراف سفر کنند.

وی با یادآوری حمایت‌های شبکه بهداشت و درمان ابهر، اظهار کرد: در راستای حل این مشکل پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از مشکلات فعلی، انحصار، تامین به موقع داروها و تجمع بیماران در یک داروخانه، توزیع داروهای ام.‌اس در چند داروخانه انجام گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان ام اس انجمن ام اس بیماران ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش مشرق، دکتر فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران