Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "امیر آژینه"، "زاگرس بتوراگ"و "حسین دریانوش" با کسب مقام نخست مسابقات استانی در رده نوجوانان موفق به کسب مجوز حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی نوجوانان شدند.

وی ادامه داد: "دیار گلوله" نیز در رده جوانان با کسب مقام نخست مسابقات استانی به اردوی انتخابی تیم ملی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: کردستان، مازندران، شیراز و تهران به عنوان شهرهای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده نوجوانان و جوانان انتخاب شده اند که فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.

مصطفی پور اضافه کرد: مهاباد یکی از قطب های مهم رشته کشتی در آذربایجان‌غربی است و ورزشکاران و داورانی از این شهرستان در سطح ملی و بین‌المللی حضور دارند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمه شده ورزشی دارد.

این شهرستان دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

برچسب‌ها مهاباد باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران آذربایجان غربی کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران مهاباد باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران آذربایجان غربی کشتی اخبار کنکور انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان‌یافته قاچاق دارو، ۲ نفر از عناصر اصلی و توزیع‌کننده خارج از شبکه دارو در مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی، متهمان دستگیر شدند و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند.

عتباتی افزود: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده، بزه ارتکابی توسط متهمان را محرز و هر یک از آنان را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر