Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@10:31:12 GMT

فرزندان شهدا با فرمانده کل ارتش دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۰۲۴۰

فرزندان شهدا با فرمانده کل ارتش دیدار کردند

فرمانده کل ارتش در دیدار فرزندان شهدا، تشکیل مجمع فرزندان و یادگاران شهدای ارتش را امری ضروری توصیف کرد.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، به مناسبت فرارسیدن روز شهید؛ مهدی اردستانی، علی کشوری، امیر قلیچ خانی، شهره شمشادیان و ریحانه اخلاقی از فرزندان شهدای ارتش با سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت ‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مهدی اردستانی گفت: فرزندان شهدا می‌توانند اتفاقات خوبی در جامعه رقم بزنند، به ویژه در زمینه ارتقاء روحیه ایثار و شهادت در جامعه بسیار مثمرثمر خواهند بود.

امیر قلیچ‌خانی درخصوص تشکیل مجمع فرزندان شهدای ارتش به ارائه توضیحاتی پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه مطلوب و شایسته رسانه‌های جمعی به اقدامات و فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه مردم یاری و کمک‌های مومنانه به ملت شریف ایران خاطرنشان کرد: با تشکیل این مجمع بخشی از این خدمات و اقدامات توسط فرزندان شهدا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برجسته خواهد شد.

همچنین علی کشوری با قدردانی و ابراز خرسندی از دومین دیدار با فرمانده کل ارتش در مدت چند ماه، این اتفاق خوشایند را ناشی از توجه ویژه سرلشکر موسوی به دغدغه‌های فرزندان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.

در ادامه سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش نیز ضمن قدردانی از دلسوزی فرزندان شهدای ارتش در راستای توجه به انعکاس و دیده شدن اقدامات و عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ملت شریف ایران، تشکیل مجمع فرزندان و یادگاران شهدای ارتش را امری ضروری برشمرد و گفت: این مجمع می‌تواند بستر اقدامات موثر و مثبت بسیاری باشد.

وی تأکید کرد: فضای مجازی و فضای رسانه یک قدرت و ظرفیت بزرگ است. وقتی باطل با حداکثر توان روی آن متمرکز می‌شود و از آن استفاده می‌کند، لازم و ضروری است که حق هم با بیشینه ظرفیت و توان این قدرت را در اختیار بگیرد و هیچ محدودیتی هم برای جولان دادن در این فضا وجود ندارد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: صدای حقی که برگرفته و ناشی از خلوص نیت و منسوب به شهید است؛ شهیدی که تمام سرمایه‌اش را در راه حق و در طبق اخلاص گذاشته، باید تقویت شود و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر اعتلای این حرف حق تا حد امکان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

موسوی خطاب به فرزندان شهدا با تأکید بر اینکه به هیچ وجه نباید از لشکرکشی شیطان در فضای مجازی مأیوس شد، تصریح کرد: شما عزیزان امانتدار پدرانتان و ما هم امانتدار همرزمان‌مان هستیم و وظیفه داریم در مقابل ناامید شدن و ناملایمات بایستیم و تحت هیچ شرایطی در راه قوی شدن از مواضع حقمان کوتاه نیاییم و عقب ننشینیم.

وی با ابراز خرسندی از توفیق دیدار با خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: یاد شهدا و دیدن خانواده شهدا انسان و به ویژه مسئولان را در مرحله‌ای نگه می‌دارد که پایبند به تمامی اعتقادات و اراده‌های آهنین‌شان بمانند و فراموش نکنند؛ جایگاهی که دارند ثمره خون شهدای گرانقدر است، آنها هم باید دائماً خود را در سنگر دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی و عزت ملت شریف ایران کوتاهی نکنند.

در این دیدار سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی جامعه ایثار و شهادت جمهوری اسلامی ایران ایران فضای مجازی اسلامی ایران رسانه خانواده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی دفاع مقدس ارتش سرلشکر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرزندان شهدای ارتش فرمانده کل ارتش فرزندان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد