Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:56:39 GMT

بارش بیش از نیم متری برف در تاش استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۵۲۹

بارش بیش از نیم متری برف در تاش استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارش بیش از نیم متری برف در تاش خبر داد.

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با ایسنا از بارش برف و باران در اکثر نقاط این استان خبر داد و اظهار کرد: ایستگاه تاش با 57 سانتیمتر بیشترین بارش برف را در استان داشته است.

وی از بارش 35 یانتیمتری در ایستگاه ملاده خبر داد و افزود: ایستگاه‌های کالپوش با 25 سانتیمتر و قلعه بالا شاهرود با 23 سانتیمتر نیز بعد از تاش و ملاده بیشترین بارش برف در استان ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان همچنین از بارش 40 میلیمتری باران در ایستگاه تاش خبر داد و افزود: ایستگاه رضاآباد با 39 میلیمتر، ایستگاه 15 خرداد شاهرود با 37.5 میلیمتر، بسطام با 37.4 میلیمتر، دیزج با 34 میلیمتر و مجن با 32 میلیمتر بیشترین بارندگی را طی شبانه روز گذشته در این استان داشتند.

وی با اشاره به تداوم فعالیت این سامانه ناپایدار در آسمان استان از ادامه بارش‌ها در اکثر نقاط این استان و کاهش محسوس دمای هوا خبر داد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی استان از وقوع رگبار و رعد و برق در غالب نقاط استان خبر داد و اضافه کرد: وزش باد شدید تا بسیار شدید در غالب نقاط استان محسوس است.

وی از کاهش دما 8 تا 12 درجه‌ای طی دیروز و امروز خبر داد و گفت: سرمای ناشی از این سامانه بارشی تا فردا یکشنبه 24 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برف سمنان هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • دستکاری بارشها فاقد مستندات علمی است
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد