Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن حمله به کشتی کانتینربر ایرانی در آب‌های بین‌المللی دریای مدیترانه، گفت که شناسایی عوامل خرابکارانه حمله به این کشتی در دستورکار بخش‌های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در پاسخ به سؤالی در خصوص حمله به یک کشتی کانتینربر کشورمان در آب‌های بین‌المللی دریای مدیترانه که منجر به آسیب دیدگی این کشتی شد، اظهار داشت:گزارشات دریافتی حمله  خرابکارانه به این کشتی که در تناقض آشکار با حقوق بین‌الملل و حقوق دریاها قرار دارد را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن این اقدام افزود: انجام اقدامات لازم در خصوص شناسایی عوامل این اقدام خرابکارانه در دستورکار بخش‌های مختلف بوده و پیگیری‌های لازم در این زمینه در ابعاد مختلف آن به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

* شرح ماوقع از زبان سخنگوی شرکت کشتیرانی


گفتنی است، پیش از این «علی غیاثیان» سخنگوی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از اصابت شی انفجاری به کشتی کانتینربر ایران شهرکرد در روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در آب‌های بین‌المللی در دریای مدیترانه خبر داد و گفت که بر اثر آن بخشی از بدنه کشتی دچار آسیب شده است.

به گفته وی این شناور متعلق به شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی از ایران به مقصد اروپا‌ در حال حرکت بوده است.

غیاثی خاطرنشان کرد: پس از اصابت این شی، آتش سوزی مختصری در محل انفجار رخ داده که با تلاش به موقع فرمانده و خدمه کشتی آتش بلافاصله مهار شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کشتی کانتینربر جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری آئین گرامیداشت روز معلم در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی، گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بسترها و ظرفیت‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در برنامه‌های تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه ای به ارزش‌های اصیل اسلامی ایرانی شود تا شاهد ساخت ایرانی قوی و مقتدر در تمامی عرصه‌ها باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه تربیت و آموزش سرمایه‌ی انسانی یکی از ضرورت‌ها و لازمه‌ی رشد و توسعه در هر سازمانی است گفت: امروز کارکنان ارتش، جوانانی مؤمن و متعهد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند در آمادگی دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب و با بکارگیری روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح افتخارات بزرگی را رقم بزند.

کد خبر 6094182

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم