Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:05:01 GMT

سفر دیپلمات ارشد پاکستانی به تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۶۵۶۵

سفر دیپلمات ارشد پاکستانی به تهران

به گزارش ایرنا، «سید رسول موسوی» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل غرب آسیای وزارت امور خارجه با اعلام این خبر در حساب کاربری خود در توییتر، افزود: نماینده ویژه پاکستان قرار است ضمن دیدار «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان درباره تحولات افغانستان رایزنی کند.

این اولین سفر رسمی محمد صادق به عنوان نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور افغانستان به ایران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر نمایندگان ویژه ایران و پاکستان در حاشیه سفر ظریف به اسلام‌آباد در اواخر آبانماه امسال دیدار کرده بودند.

در این نشست -در حاشیه سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اسلام‌آباد-، تازه‌ترین تحولات مربوط به فرآیند صلح افغانستان و همکاری‌های مشترک در این خصوص بررسی شد.

سفارت پاکستان در تهران اعلام کرد: قرار است گفت‌وگوها در سطوح بالا میان محمدصادق با مسوولان ارشد ایران پیرامون منطقه و افغانستان انجام شود.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران پاکستان افغانستان شهر تهران محمد جواد ظریف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران پاکستان افغانستان جمهوری اسلامی ایران پاکستان افغانستان شهر تهران محمد جواد ظریف اخبار کنکور امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره