Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:21:12 GMT

نبود کیت تست کرونا را در مترو تهران متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۲۴۴

نبود کیت تست کرونا را در مترو تهران متوقف کرد

سید مجتبی تقوی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شرکت بهره برداری مترو مسئولیت تست کرونا ندارد اما بر حسب مسئولیت اجتماعی خود اوایل دی ماه با شرکت شهر سالم شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی وارد مذاکره شدیم و با توجه به اینکه هزاران نفر از شهروندان روزانه از مترو استفاده می کنند آمادگی داشتیم که فضایی برای این کار مهم در اختیار تیم شبکه بهداشت و درمان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اوایل ایستگاه های شوش و علی آباد در مناطق جنوبی تهران طرح تست کرونا رایگان ایجاد شد و در ادامه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ایستگاه های مهرشهر، کرج و گلشهر تست رایگان کرونا انجام شد و در ادامه نیز ایستگاه های بیمه و اکباتان به این امکانات مجهز شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: این طرح به خوبی پیش رفت و حتی آمادگی داشتیم همه ایستگاه های مترو به تست رایگان کرونا مجهز شوند که در نهایت بدلیل کمبود کیت تشخیص این تست در ناوگان مترو متوقف شد.

وی افزود: اخیرا وزیر بهداشت و درمان در مصاحبه ای اعلام کردند که به اندازه کافی کیت آزمایشگاهی تست کرونا در اختیار نهادها و تشکل ها قرار می دهیم که در این زمینه نامه ای فرمانده عملیات ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ارسال کردیم که هنوز پاسخ مثبتی در این زمینه نگرفتیم.

تقوی نژاد خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در 134 ایستگاه آمادگی دارد فضایی برای انجام تست کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد تا تست کرونا در ناوگان مترو که بسیار لازم و ضروری است انجام شود.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران در هفت خط و 134 ایستگاه فعال است.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ویروس کرونا شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ویروس کرونا شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ویروس کرونا شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اخبار کنکور شرکت بهره برداری مترو مترو تهران تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر