Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلواکی باکس با تریپل دابل یانیس آنته توکومپو برابر واشینگتن ویزاردز به پیروزی رسید.

واشینگتن ویزاردز بدون بردلی بیل در خانه مقابل میلواکی باکس شکست خورد.

طرفداری - صبح امروز، میلواکی باکس در سالن کپیتال وان ارینا برابر میزبانش واشینگتن ویزاردز قرار گرفت و در پایان موفق شد 125-119 برابر این تیم به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلواکی حالا از نه مسابقه اخیر خود در هشت دیدار به پیروزی رسیده و با رکورد 24-14 در رده سوم کنفرانس شرق ایستاده است. یانیس آنته توکومپو توانست با آمار 33 امتیاز، 11 اسیست و 11 ریباند، ششمین تریپل دابل فصل خود را ثبت کند. جرو هالیدی که 10 امتیاز در کوارتر چهارم داشت با 18 امتیاز بازی را تمام کرد و کریس میدلتن که پرتاب‌های آزادش در انتهای بازی پیروزی بازیکنان مایک بونهولزر را قطعی کرد 16 امتیاز داشت.

اما در ترکیب واشینگتن ویزاردز، راسل وستبروک توانست یازدهمین تریپل دابل فصل خود را ثبت کند تا از این نظر در میان بازیکنان این فصل لیگ NBA صدرنشین باشد. وستبروک در این دیدار 42 امتیاز، 10 ریباند و 12 اسیست داشت و از 18 امتیاز پایانی ویزاردز، 15 امتیاز را خود کسب کرد. رویی هاچیمورا هم با 29 امتیاز و 11 ریباند عملکرد خوبی داشت. واشینگتن که در این دیدار بردلی بیل را به خاطر مصدومیت مختصر زانو در اختیار نداشت سومین باخت پیاپی خود را تجربه کرد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع واشینگتن ویزاردز 33 32 30 24 119 میلواکی باکس 36 28 30 31 125 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

پایان کار محمد دانشگر در استقلال؟ آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی محبوب فرهاد! / تعجب نکنید، مجیدی او را قبل از یحیی می خواست حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پپ گواردیولا: حالا دو فینال در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی در پیش داریم فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: واشینگتن ویزاردز میلواکی باکس تریپل دابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان