Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@10:49:17 GMT

قانون ملاک تمام رفتارهای انتخاباتی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۰۷۹۹

قانون ملاک تمام رفتارهای انتخاباتی است

بخشدار مرکزی مهریز گفت: عمل به قانون در تمامی رفتارها و تصمیم‌گیری‌ها در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، ملاک اصلی است و همه باید برای برگزاری باشکوه آن همت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مهدی دهقان‌زاده" بخشدار مرکزی مهریز شنبه شب در ستاد انتخابات بخش مرکزی مهریز با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم بر اساس مقررات و روزشمار انتخابات با همکاری هیات اجرایی و نظارت در روستاهای منطقه پیش‌بینی و صورت گرفته افزود: برنامه‌های انتخابات با نظم و در چارچوب عمل به وظایف است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت با همکاری و دقت در اجرای مقررات، ماموریت خود را برای زمینه‌سازی و برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند انجام می‌دهند و تاکنون در این ارتباط مشکلی وجود نداشته و شاهد عمل به ماموریت‌ها هستیم .

این مسوول اظهار کرد: همکاری همه بخش‌ها با هیات اجرایی و عمل به قانون در تمامی مراحل ضامن برگزاری انتخاباتی حماسی و باشکوه در سال آینده خواهیم بود و هدف همه فقط حرکت در مسیر زمینه‌سازی برای حضور پرصلابت  مردم فداکار در این میدان است .

دهقان‌زاده گفت: تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات در روستاهای بخش مرکزی مهریز به وظایف خود آگاه در تحقق این رخداد مهم آگاه و دارای تجربه کافی هستند که امیدواریم همانند سال‌های گذشته شاهد برگزاری انتخابات پرشور با همراهی مردم باشیم .  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات یزد استان استان یزد مهریز برگزاری انتخابات مرکزی مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس