Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که توسعه صنعتی سراسر استان یزد با خط انتقال آب خلیج فارس محقق خواهد شد، اظهار کرد: با استفاده از این طرح امکان کمک به توسعه صنعتی در جای جای استان یزد فراهم خواهد شد.

«محمدعلی طالبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که طرح انتقال آب خلیج فارس به یزد یکی از آرزوهای دیرین این استان بوده است، اظهار کرد: این خط که ظرفیت انتقال 20 میلیون مترمکعب آب به استان یزد و اردکان را فراهم کرده، نقش برجسته‌ای در توسعه صنعتی استان یزد ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این خط لوله توان ارتقای ظرفیت خود به 50 میلیون مترمکعب را دارد، گفت: با استفاده از این طرح امکان کمک به توسعه صنعتی در جای جای استان یزد فراهم خواهد شد.

استاندار یزد با اشاره به این که تا افق سال 1420 نیازمند 200 میلیون مترمکعب آب در استان یزد هستیم، تصریح کرد: در این زمینه، استان یزد از آب انتقالی طرح جدیدی که برا ی اصفهان خراسان جنوبی و خراسان رضوی است نیز سهم دارد.

طالبی با اشاره به این که طرح انتقال آب از دریای عمان به استان یزد نیز هم در مرحله مطالعاتی است، گفت: عملیات اجرایی این طرح نیز به موقع انجام می‌شود و نیاز به آب شرب در بخش صنعت برطرف شده و نگرانی‌های چند دهه این استان نیز مرتفع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خط انتقال آب به یزد توسعه صنعتی يزد استاندار يزد توسعه صنعتی استان یزد انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از خلیج نیلگون فارس

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز خلیج فارس (عکس)
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • تصاویری از خلیج نیلگون فارس
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود