Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بر استفاده از ظرفیت سازمان هایی همچون صنعت معدن، شرکت شهرک ها، اتاق اصناف، بنگاه های اقتصادی بزرگ و غیره در جهت بهبود خدمت رسانی بهزیستی استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای مشارکت های مردمی با بهزیستی استان تهران اظهار داشت: این شورا اقدامات لازم جهت توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در میان مددجویان بهزیستی استان تهران را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و نیت های خیرخواهانه و با توجه به محدودیت های مالی، جلب مشارکت های مردمی ضروری است و باید در این زمینه فعال تر عمل کرد.
 
وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت های مختلف جهت جلب مشارکت های مردمی عنوان کرد: باید از ظرفیت سازمان هایی همچون صنعت معدن، شرکت شهرک ها، اتاق اصناف، بنگاه های اقتصادی بزرگ و غیره در جهت بهبود خدمت رسانی بهزیستی استان استفاده شود.
 
حسن بیگی تاکید کرد: مقوله مسئولیت اجتماعی اهمیت زیادی دارد و باید برنامه ریزی ها به صورتی باشد که امکان بهره گیری از ظرفیت های مختلف فراهم شود تا با مشارکت آنها بتوان قدری از مشکلات بهزیستی و مددجویان این نهاد را کاهش دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران بسته معیشتی سازمان بهزیستی بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز جهانی کارگر، بنیاد تعاون زندانیان استان تهران با حضور در کارگاه بسته بندی مواد غذایی، ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر به شاغلین هدایایی اهدا کرد.

محمدرضا تقی پور در این دیدار گفت: با شرایطی که با حمایت دستگاه قضایی فراهم شده، مددجویان رأی باز در کارگاه‌های خارج از شهر مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نتیجه کار و اشتغال مددجویان در کنار فراگیری حرفه‌ای شرافتمندانه، کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی خانواده‌ها و تأمین معاش آنان است که شاید قبل از حبس فرصت آموزش و آموختن آن را نداشتند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران بیان داشت: کار در زندگی انسان، نقش‌هایی مانند عزت بخشیدن و رهایی از سستی و تنبلی ایفا می‌کند که زندگی را ارزشمند می‌کند و مانع بروز آسیب‌های مختلف می‌گردد.

کارگاه بسته بندی موادغذایی بنیاد تعاون استان در کانون اصلاح و تربیت تهران قرار دارد که مددجویان در دو شیفت کاری، برنج، قند و شکر، انواع حبوبات و آجیل را بسته بندی و روانه فروشگاه‌های زندان‌ها و سطح شهر گشته، حقوق ماهیانه به حساب شبای آنان واریز می‌شود.

کد خبر 6094046

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی