Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید رضا فتحی روز یکشنبه در یک نشست خبری که در محل انجمن برگزار شد، افزود: علاوه بر تبلیغات غیرواقعی، این شبکه ها عکس هایی را منتشر می کنند که مغایر با شئونات اسلامی است. این مطالب حوزه پزشکی را با چالش های زیادی مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه انجمن پلاستیک و زیبایی ایران اهرم اجرایی ندارد، اظهار داشت: ما تذکر می دهیم و اخیرا طی مکاتباتی که با معاونت انتظامی نظام پزشکی و وزارت بهداشت انجام دادیم، قرار شد در مورد دلالی در حوزه پزشکی به ویژه حوزه جراحی زیبایی نظارت بیشتری صورت بگیرد و پلیس فتا نیز در این زمینه ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جراح پلاستیک و زیبایی تصریح کرد: مردم نباید تحت تاثیر تبلیغات نابه‌جا قرار بگیرند و باید با مراجعه به سایت انجمن پلاستیک و زیبایی ایران اطلاعات کامل در مورد پزشکان معالج در حوزه زیبایی به دست آورند و به راحتی خود را به دست غیرپزشکان ندهند.

وی اظهار داشت: دلالی در حوزه پزشکی به خصوص جراحی زیبایی افزایش یافته و در این بین مردم باید مراقب مداخله گران غیرپزشک در حوزه‌های پزشکی باشند.

فتحی به حوادث چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: تبعات حوادث چهارشنبه سوری برای سلامت افراد جبران ناپذیر است؛ گاهی یک بیمار ممکن است چندین بار تحت عمل جراحی قرار گیرد و مبالغ زیادی برای رفع اثرات سوختگی و انجام پانسمان ها هزینه کند اما باز هم نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

وی تاکید کرد: سوختگی هزینه بر است و سیستم درمان کشور نمی تواند تمام هزینه های بیماری را که دچار سوختگی می شود، بپردازد. والدین باید مراقب فرزندان خود در چهارشنبه سوری باشند تا حوادث ناگوار برای آنها اتفاق نیافتد. 

حامد باطنی رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران نیز از مردم خواست در شب چهارشنبه سوری از پرداختن به اعمال خطرناک بپرهیزند و برنامه هایی را که در این روز دارند، با ملاحظات بیشتری انجام دهند.

وی اظهار داشت: اعضای انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در این ایام در خدمت مردم هستند و با ملاحظه شیوه نامه های بهداشتی به آنها خدمات ارائه می دهند.

باطنی هشدار داد: در این ایام بسیاری از مردم به دنبال جراحی زیبایی هستند و باید مراقب تبلیغات فریبنده افراد غیرپزشک و غیرمتبحر باشند تا دچار عوارض خطرناک نشوند.

وی تصریح کرد: همچنین در این شرایط کرونایی نظارت بر اعمال جراحی زیبایی سخت گیرانه انجام می شود و باید این جراحی ها با معیارهای استاندارد صورت گیرد تا برای بیمار تجربه ای خوشایند باشد.

برچسب‌ها بیماری انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیماری انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران بهداشت و سلامت بیماری انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران بهداشت و سلامت اخبار کنکور پلاستیک و زیبایی ایران چهارشنبه سوری جراحی زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌ عظیم اسدزاده ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان نمین با اشاره به اهمیت علم و آگاهی و تاثیر آن در رشد و تعالی شخصیت انسان‌ها اظهار کرد: شخصیت‌های بزرگی نظیر شهید مطهری دارای تفکر عظیم علمی و دینی برای جهان اسلام بودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به دنبال نابودی مغزهای متفکر نظام جمهوری اسلامی هستند و با هدف ترور شخصیت‌های علمی و معنوی، سعی در ریشه‌کردن هادیان و مروجان دین اسلام دارند و تنها هدفشان تسلط حاکمان کفر بر جوامع مسلمین است.

امام جمعه شهرستان نمین ترویج و نشر آثار ارزشمند شهید مطهری را فریضه‌ای مهم قلمداد کرد و افزود: هر کدام از این آثار علمی، حکمتی مطهر برای تصفیه و پالایش مغزهای ناپخته افرادی است که با افکار نادرست در پوشش اصطلاح روشنفکرانه بذرهای سمی در روح و جان انسانها می‌کارند.

اسدزاده عظمت جهان هستی را در تعلیم و تذکیه نفوس انسان‌ها دانست و تصریح کرد: بنای خلقت، برای علم و راهنمایی بشر است که خدای متعال با تعلیم اسماء و علوم الهی به اولین خلقت انسانی، بنیان جهان هستی را بر پایه علم و منطق پایه‌ریزی کرد و انبیای الهی را در جایگاه معلمان برای هدایت جامعه فرستاد.

وی به معرفی علمای بزرگ جهان اسلام به عنوان الگوهای رستگاری پرداخت و گفت: جاودانگی و موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت متکی به دو عنصر قوی جدیت و پشتکار است که علمای بزرگ از فرصت‌های کوتاه برای اندوختن ذره‌ای علم و دانش با هدف گره‌گشایی مسائل دینی و علمی دریغ نکردند.

کد خبر 6095134

دیگر خبرها

  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم