Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مهرداد فلاح روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۳:۳۸ امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار یک منزل مسکونی در محله پشت بازار خرم آباد، آتش نشانان ایستگاه شماره سه و واحد امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به همراه معاون عملیات و رئیس گروه آموزش و پیشگیری سازمان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه نوجوانی با سن حدودی ۱۷ سال حین ساخت ترقه برای چهارشنبه سوری، در داخل منزل مسکونی، به دلیل انفجار مواد محترقه دچار سوختگی و آسیب شدید ناحیه دست، صورت و پاها شده بود.

وی افزود: پدر این نوجوان که حین حادثه در منزل حضور داشت از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود که آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط، افراد آسیب دیده را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

فلاح تصریح کرد: وقوع انفجار مهیب حین ساخت ترقه دست ساز، منجر به وارد آمدن خسارت، تخریب دیوار و شکستگی شیشه‌های این واحد مسکونی و خسارت به ساختمان‌های همجوار شد.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی انفجار خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی انفجار آتش نشانی آتش سوزی انفجار خرم آباد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه