Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبگاه عکا به نقل از پایگاه اینترنتی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: هکر‌های گروه "BlackShadow" (سایه سیاه) که ۴ ماه پیش به عنوان مسئول هک کردن رایانه‌های شرکت بیمه اسرائیلی شربیت شناخته شدند، این شرکت را تهدید کردند.

این گروه با انتشار تصاویری مبهم از شماره بیمه مشتریان و چند فقره چک بانکی، در پیامی به زبان انگلیسی نوشت: "این آخرین هشدار به این شرکت است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هکر‌ها این بار هم همچون دفعه گذشته در گروه‌های تلگرامی خود اطلاعاتی درباره این اقدام منتشر کردند.

چهارشنبه گذشته این گروه در پیامی به زبان انگلیسی نوشت: "به زودی خبر‌های داغی منتشر می‌شود".

هویت شرکتی که تهدید شده است و اطلاعات منتشر شده هنوز مشخص نیست.

هکر‌ها با هک کردن شرکت بیمه اسرائیلی، پرداخت مبالغی را به عنوان غرامت از این شرکت در ازای حفظ اطلاعات جمع آوری شده، خواستار شدند. آن‌ها پس از مخالفت این شرکت، اطلاعاتی درباره مشتریان به همراه تصاویر و پرونده‌های پزشکی آن‌ها منتشر کردند، اما شرکت شربیت اعلام کرد: "در برابر اقدامات تروریستی این چنینی تسلیم نخواهیم شد".

سپس هکر‌ها با انتشار پیامی اعلام کردند: "شرکت شربیت تا به این لحظه پولی پرداخت نکرده است. به نظر می‌رسد انتشار اطلاعات مربوط به مشتریان، کارگران و کارمندان دولت برای آن‌ها مهم نیست هرچند اگر هم این طور باشد، ما به قولمان عمل خواهیم کرد".

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله سایبری رژیم صهیونیستی حمله هکرها هکر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «ابوجهاد، پدرجهاد» توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح منتشر شد.

این مستند به زندگی و مبارزات احمد جبرئیل می‌پردازد.

احمد جبرئیل دبیرکل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بوده است. وی از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان آن به شمار می‌آمده و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور وی تلاش شده است.

این مستند به زودی از رسانه ملی پخش خواهد شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی