Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پس از درگیری میان محمد دانشگر با فرشید اسماعیلی که در دقایق پایانی بازی با پیکان رخ داد، مدافع آبی پوشان با دستور مستقیم فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شد و حتی ظاهرا آبی پوشان به دنبال معاوضه او با یکی از بازیکنان مدنظر خود هستند.
به گزارش آریا، آنگونه که رسانه ها نوشته اند، دانشگر پس از پایان بازی با بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال به جر و بحث پرداخته و به حالت عصبانی رختکن تیم را ترک کرده و پس از آن نیز و در مقابل اتوبوس تیم، با یکی از هوادارانی که در آنجا حضور داشته، درگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هت تریک دانشگر در درگیری ها باعث شد تا فرهاد مجیدی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده و آنها به دنبال معاوضه دانشگر با یکی از بازیکنان مدنظر مجیدی باشند.
به نظر می رسد در تمرین امروز استقلال، فرشید اسماعیلی که دوستی چندساله ای با دانشگر داشته و این مدافع با خود او در دیدار با پیکان دچار درگیری لفظی شد، به دنبال وساطت برای بازگشت دانشگر به تمرینات تیم بوده است. تصاویری از صحبت های او با مجیدی، غلامپور و کمالوند منتشر شده که خود این فرضیه را به شدت تقویت می کند. از عکس های تمرین استقلال اینگونه به نظر می رسد که اسماعیلی پس از صحبت با فرزاد و فرهاد مجیدی، به دنبال پادرمیانی برای بخشش دانشگر بوده است. او حتی دقایقی را نیز با بهزاد غلامپور به صحبت پرداخت تا احتمالا پیام عذرخواهی دانشگر را به او ابلاغ کرده و به نوعی غلامپور نیز با گذشت از اتفاقات پیش آمده، زمینه ساز بازگشت این مدافع اخراجی به تمرینات باشد.
البته مذاکره با مجیدی و غلامپور پایان تلاش های فرشید اسماعیلی نبوده است. او دقایقی را نیز با فراز کمالوند مدیرفنی استقلال به صحبت در این خصوص پرداخت و از آنجایی که رابطه فرهاد و فراز خوب است، اسماعیلی این شانس را نیز امتحان کرده تا شاید کمالوند در این قضیه وساطت کرده و مانع از جدایی دانشگر شود. فرشید اسماعیلی امروز در تمرین آبی پوشان تقریبا با تمام اعضای کادرفنی استقلال به صحبت پرداخت تا دانشگری که به نظر می رسد بابت رفتارهایش سخت پشیمان است، به تمرینات این تیم بازگردد.
به هر حال دانشگر که یکی از مدافعان خوب و گلزن لیگ به شمار می رود، در سالهای گذشته بارها از سوی مربیان استقلال اخراج شده که این مسائل، جنبه های فنی بالای او را تحت الشعاع قرار داده است. این مدافع در موارد گذشته پس از عذرخواهی به تمرینات بازگشته است و باید دید تلاش های فرشید اسماعیلی چه نتیجه ای در پی خواهد داشت و فرهاد مجیدی این بار نیز از حاشیه هایی که دانشگر ایجاد کرده می گذرد یا چوب خط های این مدافع پر شده است.
شایعه پرسپولیسی شدن محمد دانشگر از ظهر امروز در فضای مجازی و محافل فوتبالی پیچیده است. اگرچه گمانه زنی ها بیشتر حول انتقال این مدافع مغضوب استقلال به شهر خودرو یا گل گهر سیرجان است (دانشگر با رحمتی رفاقت دارد و از آن طرف قلعه نویی هم دفاع وسط می خواهد) اما ظهر امروز شایعه شد احتمال دارد محمد دانشگر به خاطر رابطه خوبش با یحیی گل محمدی راهی پرسپولیس شود. البته نزدیکان گل محمدی می گویند یحیی با وجود علاقه اش به نحوه بازی دانشگر، مایل به انجام این انتقال نیست و بازیکنان پرسپولیس هم گویا چندان به جذب محمد دانشگر روی خوش نشان نداده اند.
برخی بازیکنان پرسپولیس پس از اطلاع از شایعه تماس محمد دانشگر با یحیی گل محمدی از احتمال جذب این بازیکن ابراز نارضایتی کردند. این بازیکنان با شناختی که از خصوصیات اخلاقی محمد دانشگر دارند، به صورت ضمنی اعتراض خود را به گوش نزدیکان یحیی گل محمدی رسانده اند که در صورت جذب این بازیکن، تیم دچار مشکلات حاشیه ای خواهد شد. بازیکنان در جمع خصوصی خودشان هم درباره این انتقال صحبت می کنند و البته بیشتر متعجب هستند و با تعجب و ناباوری می پرسند واقعا دانشگر قصد دارد به پرسپولیس بیاید؟!
استقلال روز گذشته آرمان رمضانی که یحیی جوابش کرده بود را به خدمت گرفت و امروز شایعه شد دانشگر که فرهاد او را در لیست مازاد قرار داده، می خواهد به پرسپولیس برود. صد البته یحیی گل محمدی فعلا هیچ تمایلی به جذب محمد دانشگر نشان نداده اما باید دید سرنوشت فرشاد فرجی به کجا خواهد رسید و یحیی گل محمدی در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت؟ گل محمدی از لحاظ فنی به دانشگر علاقه مند است اما می گویند یک قول و قرار قدیمی با خودش گذاشته که از تیم رقیب بازیکن نگیرد و تنش درست نکند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسماعیلی دانشگر پرسپولیس فرشید اسماعیلی یحیی گل محمدی محمد دانشگر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در مسابقه ای حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، به مصاف تراکتور برود. دیداری سرنوشت ساز که برای آبی ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها در پی کسب سه امتیاز بازی هستند.

جواد نکونام که در بازی قبل برابر شمس آذر بدون مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف حریف رفت، نگران است که این اتفاق در بازی بعدی نیز برای او و تیمش تکرار شود و استقلال بدون جانشین مناسب برای خط دفاع، با تراکتور روبرو شود.

در واقع پس از آسیب دیدگی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان و غیبت آنها در بازی با شمس آذر، نکونام طی روزهای اخیر به صورت جدی از کادر پزشکی درخواست کرده تا روند درمانی این دو مدافع را پیش ببرد تا آنها بتوانند هر چه سریعتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرند.

در این میان، مصدومیت سیلوا به نحوی است که او بازی با تراکتور را از دست داده ولی نکونام همچنان امیدوار است تا آرمین سهرابیان بتواند برای این مسابقه در دسترس کادرفنی باشد و در صورت نیاز، به زمین مسابقه نیز برود.

سهرابیان در تمرین امروز استقلال شرکت کرد که این موضوع می تواند نکته امیدوارکننده ای برای نکونام باشد. کادرپزشکی همچنان در حال انجام آخرین تدابیر است تا آرمین با سایر اعضای تیم راهی تبریز شود.

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور