Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@07:16:50 GMT

توقیف دو خودروی حامل گوشت بدون مجوز در رودسر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۷۵۶۰

توقیف دو خودروی حامل گوشت بدون مجوز در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین توقیف دو خودروی حامل گوشت بدون مجوز در رودسرجوانمردی گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودرو‌های عبوری در مدخل خروجی استان به ۲ دستگاه خودروی نیسان و کامیون مشکوک شده و در بازرسی از این خودرو‌ها ۳ هزار و ۸۴۷ کیلوگرم گوشت مرغ بدون مجوز حمل و بهداشت را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه برابر دستور قضائی راننده‌های ۲۶ و ۵۹ ساله به همراه گوشت‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به قرنطینه دامی چابکسر تحویل داده شدند افزود: کارشناسان ارزش این مقدار مرغ کشف شده را بیش از ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث خودرو گوشت کشف بازرسی بدون مجوز سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران فیلم قیمت قتل مرد عکس جسد افزایش بورس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوختبر

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر