Web Analytics Made Easy - Statcounter

 الحشد الشعبی روز یکشنبه یک حمله انتحاری در شهر القائم در غرب استان الانبار را ناکام گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در الانبار در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از رسیدن اطلاعات محرمانه از آماده شدن تروریست‌ها برای انجام یک عملیات تروریستی در شهر القائم علیه نیروهای امنیتی و شهروندان این منطقه نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند کمربند انفجاری تازه تهیه شده برای انجام این عملیات را به همراه مقادیر دیگر مواد منفجره کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده الحشد الشعبی تاکید کرد: رزمندگان الحشد الشعبی با هوشیاری و احتیاط اطلاعات محرمانه مربوط به برنامه ریزی تروریست‌ها برای انجام حمله تروریستی را پیگیری کردند که به ضبط کمربند انفجاری و دفع خطر از سر هموطنانمان شد.

پیشتر، «احمد المحلاوی» فرماندار شهرستان «القائم» در استان الانبار عراق از وجود مجموعه‌های کوچک تشکیل شده از بقایای داعش  در مناطق صحرایی و تلاش آنها برای ناامن کردن مناطق غربی کشور خبر داده بود.

به گفته المحلاوی، گروه‌های کوچک تشکیل شده از بقایای داعش که شامل دو تا سه تروریست هستند، همچنان در مناطق صحرایی این استان حضور دارند و هر از گاهی نیروهای امنیتی را به منظور ناامن کردن و ایجاد بی‌ثباتی در مناطق غربی هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد

 لحظاتی پیش تبادل آتش و درگیری بین یگان تکاوری نصرت آباد و گروهگ تروریستی جیش الظلم رخ داده است و خوشبختانه از نیروهای یگان تکاوری تلفاتی گزارش نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد