Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت : به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه از اوایل اسفندماه ماه امسال عملیات برف روبی و بازگشایی گردنه برف‌گیر تته در حوزه استحفاظی این شهرستان آغاز شد.

او گفت : ۶ نیروی راهداری این شهرستان با چهار دستگاه ماشین آلات با ۱۰ روز تلاش بی‌وقفه توانستند این محور را بازگشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه افزود: طول مسیر گردنه تته ۲۱ کیلومتر است که ۱۷ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی شهرستان پاوه و چهار کیلومتر دیگر آن در حوزه استحفاظی شهرستان سروآباد است.

شهریاری با بیان اینکه حدود ۲۵۰ هزار مترمکعب برف‌روبی انجام شده است، افزود: امسال به دلیل کاهش نزولات آسمانی، ارتفاع برف در این نقطه به ۲ تا چهار متر رسیده و عملیات برفروبی نیز که هر سال از اردیبهشت ماه انجام می‌شد، امسال از اسفندماه آغاز شد.

او ادامه داد: ارتفاع ترانشه‌های برفی این گردنه در سال‌های گذشته از سه تا ۱۲متر متغیر است و پارسال حدود ۵۵۰ هزار متر مکعب عملیات برفروبی انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت: گردنه تته سخت گذرترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است و در نیمی از سال به خاطر برف سنگین، کولاک شدید، سقوط بهمن، خطر ریزش کوه و مه شدید و عدم دید کافی برای رانندگی مسدود می‌شود.

او با بیان اینکه از آبان ماه امسال این گردنه مسدود شده است، افزود: در این مدت ارتباط بین شهرستان‌های پاوه و مریوان از مسیر فرعی هجیج ـ هورامان انجام گرفته است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها راهداری و حمل و نقل جاده ای برف روبی عملیات برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه عجیب خیابانی به چهار تیم مدعی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد خیابانی که گزارشگر بازی پرسپولیس و سپاهان نیز بود، از نمایش این دو تیم چندان رضایت نداشت و این را در گزارش خود نیز اعلام کرد اما در برنامه صبح امروز پا را فراتر گذاشت و از چهار تیم مدعی صراحتا انتقاد کرد.

بنابر روایت ورزش سه، او در این مورد گفت: هیچ کدام از چهار تیم مدعی را شایسته قهرمانی نمی‌دانم. هر کدام از این چهار تیم در طول فصل ۵۰ دقیقه هم نمایشی در حد قهرمان نداشتند.

خیابانی با تمجید از شاگردان مهدی تارتار و سعید دقیقی اظهار داشت: امسال تیمهای شایسته به نظر من ملوان و شمس‌آذر شایسته‌ترین بودند.

گزارشگر تلویزیون ادامه داد: این چهار تیم پنج بازی دیگر دارند، آنجا فرصت دارند خودشان را نشان بدهند.من میگویم تیمی که امسال تیم شایسته فوتبال ایران بوده، ملوان و شمس آذر است.

این فصل ملوان در دومین سال بازگشت به لیگ برتر توانسته به رتبه پنجم برسد و در رقابت سهمیه آسیایی قرار دارد و شمس آذر نیز رتبه تک رقمی را کسب کرده است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902233

دیگر خبرها

  • کنایه عجیب خیابانی به چهار تیم مدعی!
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند