Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه باجه آنلاین اولین و تنها شبکهٔ اجتماعی بانکی ایران است که بستری دیجیتال برای خلق تجربه‌ای متفاوت از فرآیند ارتباط با مشتری را  فراهم کرده است تا بانک‌ها و مؤسسات مالی بتوانند با مشتریان خود ارتباط بهینه‌ای برقرار کنند.

طی ۲۰ سال اخیر با وجود پیشرفت‌های چشم‌گیر تکنولوژی در تمامی عرصه‌ها، نیازهایی تکان‌دهنده شکل می‌گیرند که پایه‌های صنایع مختلف را دگرگون می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترنت سرآغاز تمامی این دگرگونی‌ها بوده است؛ اما با توجه به پدیدارشدن نیازهای جدید، دیگر اینترنت و استفاده از آن به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی این دسته از نیازها باشد.

امروزه عمدهٔ این نیازها با وجود ویروس کرونا، در برقراری ارتباطاتی هوشمند و شناسایی نیازهای مشتریان به‌ویژه در صنعت بانکداری خلاصه می‌شود که برطرف‌کردن آن در گروی استفاده از مفهومی تحت‌عنوان هوش مصنوعی (AI) است. هوش مصنوعی مبتنی بر استفاده از کلان داده‌ها می‌تواند پاسخگوی این دسته از نیازها باشد و در دنیای امروز مزیتی رقابتی را برای بانک‌ها ایجاد کند.

مشتریان بانک‌ها در مواقع حساس و بحرانی به دنبال پیداکردن راه‌حلی هستند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف کنند. همچنین بانک‌ها به دنبال ایجاد تجربه کاربری عالی برای سیستم‌های مالی و خودکارسازی فرآیندهای ارتباط با مشتری هستند. استفاده از هوش مصنوعی پیوندی بین این دو نیاز است.

بانک‌ها با استفاده از سامانه‌ای هوشمند می‌توانند امکان شخصی‌سازی بیشتری را با توجه به نیازهای بازار فراهم کنند که نه تنها باعث خلق مشتری وفادار می‌شود بلکه مزیت رقابتی است که در پی آن مشتریان بیشتری جذب بانک‌‌ها می‌شوند.

سامانه باجه آنلاین اولین و تنها شبکه اجتماعی  بانکی آنلاین ایران، بستری دیجیتال برای خلق تجربه‌ای انسانی و هوشمند فراهم کرده است تا بانک‌ها و مؤسسات مالی بتوانند با مشتریان خود ارتباط یکپارچه و بهینه برقرار کنند.

این سامانه با استفاده از سیستم هوش مصنوعی یادگیرنده و بر پایهٔ پایگاه کلان داده می‌تواند به سؤالات مشتریان بانک‌ها به‌عنوان مشاورهٔ آنلاین بانکی پاسخ دهد و در صورتی که پاسخ مناسبی دریافت نکند با استفاده از داده‌های پیشین خود، کاربر را به متخصص‌ترین کارمند شعبه در زمینهٔ پرسش، متصل می‌کند.

توانایی این نمونه از هوش مصنوعی در چت‌بات‌هایی نظیر سامانه باجه آنلاین در سطح جهانی، زمینهٔ پردازش سریع و دقیق داده‌ها را با توجه به شرایط خاص مشتری فراهم می‌کند. 

تا پیش از پیاده‌سازی این مدل از هوش مصنوعی، بانک‌‌ها باید پس از بررسی و تحلیل‌های دستی، ماهیت درخواست مشتری را کاملاً بر اساس نیروی انسانی ارزیابی می‌کردند که این کار زمان زیادی را هدر می‌داد؛ اما با به‌کارگیری الگوریتم‌ها برای تحلیل داده‌ها این کار در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود.

در سامانه باجه آنلاین علاوه بر پیاده‌سازی ساده و راحت پاسخ سؤالات کاربران در کمتر از ۳۰ دقیقه داده می‌شود. همچنین برای کنترل کیفیت پاسخ‌دهی، سیستم امتیازدهی هوشمندی تعریف‌شده است که پس از دریافت مشاوره، میزان رضایت کاربران سنجیده می‌شود.

این سامانه با ایجاد تجربه‌ای متفاوت در راستای استفاده از هوش مصنوعی در بانکداری دیجیتال، حکم حلقهٔ گمشده‌ای را دارد که تجربهٔ دیجیتال انسانی یکپارچه را میان بانک‌ها و نهادهای مالی برقرار می‌کند. این تجربه باعث بهینه‌سازی سفر مشتری از ابتدای دریافت خدمات و تا پایان فرآیند می‌شود.

سامانه باجه آنلاین محصولی از نشان بانک، شعبۀ دیجیتال بانکی ملی ایران را می‌توانید در بخش «بانک من» پیام‌رسان بانکی بله، همراه‌بام ملی و اپلیکیشن ایوا و شصت پیدا کنید، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ باجه آنلاین کافی است به سایت باجه آنلاین مراجعه کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چهارشنبه سوری هوشنگ میرزایی سید احمد خمینی حداقل دستمزد مهدی باکری سامانه باجه هوش مصنوعی بانکی ملی صنعت بانکداری بانکداری دیجیتال چهارشنبه سوری هوشنگ میرزایی سید احمد خمینی حداقل دستمزد مهدی باکری هوش مصنوعی داده ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات